Recenze (1 349)
MOST! (2019) (seriál)
Kosmo bylo o chlup lepší, Trpaslík zase ohodně slabší. Bál jsem se dívat, jestli to nebude moc buranské, ale bylo to sprosté a nekorektní způsobem, která se mi líbil. Velké překvapení a pět hvězd. 85%
Rapl - Série 2 (2019) (série)
Hmm, druhá série není vyloženě špatná, Mácha konečně ke štěstí přišel. Ale ostatní dopadli velice špatně a závěrečné dva díly, tedy hlavně ten poslední už to přehnaly. Dobrodružství v Černé Hoře bylo už jak z jiného seriálu, snaha o gradaci za každou cenu nevyšla. 68%
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Zklámání. Po krásné, milé a vtipné jedničce ponurá, nelogická a divná dvojka. Jako u Pottera - po prvních třech dílech se začala série stávat jen temnou akční můrou. Velká škoda, doufal jsem v opak. 75%
Úžasňákovi 2 (2018)
Nelehký úděl dvojky po úspěšné jedničce se podařilo překonat. Nejen, že je to opět zábavný, všestranně povedený animák, ale bavil jsem se u něj možná ještě líp, než u prvního dílu. 99%
Vrtěti ženou (2011)
Zábavná romantická komedie, která s nadhledem popisuje okolnosti vzniku vibrátoru. 75%
Máš ji! (2018)
Ano, jak zde mnozí píší, první část je asi zábavnější, pak to s nástupem Rennera ztratí dech. Ale jako oddechová jednohubka to ujde. 70%
Straka v hrsti (1983)
Mám rád sprostý a ujetý filmy. Miluju desku Straka v hrsti. Ale tenhle film je tak uměleckej, až je nekoukatelnej. Viděl jsem, abych si rozšířil obzory, ale to je tak vše. 35%
Blade Runner 2049 (2017)
Už jen za skvělý výsledek natočení nevděčné dvojky po kultovní jedničce dávám pět hvězd. Stopáž opravdu úctyhodná se dala zvládnout bez újmy. Po dalších projekcích možná doplním. 85%
Bledý jezdec (1985)
Na to, že westerny nemusím, tenhle byl celkem stravitelný. 70%
Riddick: Temná hrozba (2004)
Animáky mám rád, dobře, že výplň mezi filmy máme, ale atmoška není až tak dobrá, jako v hraných filmech. 75%