Recenze (1 349)
Zlo s lidskou tváří (2019)
Zahraný dobře, ale trochu mne to minulo. 70%
Království Vikingů (2013)
Tak tohle není snad ani céčková kvalita. Myslím si o sobě, že jsem vcelku tolerantní, ale tohle už mi přijde jako odpad.
Elitní zabiják (2014)
Ano, je to béčko. Ale pokud máte chuť na výplachovku, tahle je snesitelná. Vypnout mozek a bavit se. 50%
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Pozitivní hodnocení zde a komentáře mě na film naladily. Pak si ho ale pustila žena sama a naprosto ho sepsula. Jednou jsem si našel klidný čas, abych si v tom udělal jasno, kdo že to má pravdu. A) je správně. Žena si to beztak zase pouštěla večer unavená a usnula. Sice to nechápu, protože film byl od první chvíle naprosto skvělý a nepustil mé soustředění nikam jinam. Ano, je to naprosto špičkový film a moc jsem si ho užil. Za mě rozhodně plný počet. 95%
Most - Série 4 (2018) (série)
Ctvrtá serie navazuje na ty předchozí a kromě hlavní zápletky dořešuje i ty z předchozích serií. I když je opět celkem depresivní, potěšili mě hlavně vcelku pozitivními konci všech zúčastněných (tedy aspoň v rámci této ponuré série). Stále jsem na pomezí čtyř a pěti, já přece jen raději pozitivnější záležitosti. 80%
Tvář vody (2017)
Krásně zvláštní film, s nádherně, jakoby nepěknou hlavní hrdinkou. Za mne silné čtyři. 77%
Holmes a Watson (2018)
Nebudu přísný, protože kdo čekal duchaplnou podívanou, neměl by si vůbec nic takového pouštět. Já věděl, co můžu čekat a dostal jsem to. Nijak zvlášť nadšený nejsem, jednou stačilo. Je to takový průměr, možná lehounce nad. 55%
Legenda jménem T-34 (2018)
No tak, na jedno podívání dobrý, ale srovnávat to s Fury? To je přitažený za vlasy.71% zde aktuálních mi sedí ideálně. Víc fakt ne!
Dokonalá loupež (2018)
Á, kašlat na komentáře tady, čemu se to podobá a čemu ne. Je to dobrá akční jízda, rozhodně líbivější, než Aquaman. Já se bavil. 85%
Aquaman (2018)
Velkolepá akční pohádka pro dospělé. Normální výplachovka na jedno podívání. 75%