Recenze (437)
Stážisti (2013)
Vynechte tady ty agitátory, kteří pinknou odpad místo hvězd, protože jejich milášek gúglík není ve filmu stejnej jako na néťu a hoďte si ho ihned sdílogramem mezi to se mi líbí. Jelikož Vince s Owenem znovu ukázali, že spolu jim to fakt šlape a tahle komedie je více než příjemnou. A famfrpál se zlatonkou musí rozsekat snad každýho joujou co je na Csfd.
Dotek Medúzy (1978)
Trvalo mi dlouho tenhle film najit, protože jsem ho vidél naposled někdy v osmi a pamatoval jsem si jen chlápka, kterýmu když bliklo EKG tak spadl kostel. Ale stálo to za to. Famtastické, désivé. Nejsem zastánce hororů, kor téch dnešních a tohle bych spíš klonil ke scifi než hororu, ale to je fuk, protože za 5 hvézd Burton rozhodně je.
Volte mě! (2012)
Willúv humor mi krom Rona Burgundyho nikdy moc nevoněl, ale tohle je supr, v hodnocení velice nedoceněno. Takže ve jménu otce na zemi, jakož i ve vrtulníku, volte to.
Nekonečný příběh (1984)
Jednička mezi fantasy pohádkami. Kdo by nemiloval Falca.
Inferno (2016)
Po Sedmi statečných další zklamání z filmů, na které jsem se dlouho tešil. Ne že by to nebylo dobré, pořád to má svou Langdonovskou kvalitu. Ovšem na rozdíl od Šifry a Andělů mi to oproti knize přijde velice slabé. Postava probošta mě zklamala asi nejvíce, i když herec v roli super. Více bych čekal i od Felicity Jones.
Pretty Woman (1990)
Kultovní romantika, bezpochyby jedna ze tří nej romantických komedií historie, netřeba víc dodat.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Tahle hloupá neustálá pokračování prvního vysoce kvalitního kousku evidentně nikdy neskončí. Na tržbách této série je vidět, jak rychle a zběsile klesá inteligence a vkus dnešních teenagerů.
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Mimo Emmy Thompson mi tu vtipné nepřipadá nic.
Stážista (2015)
Velice příjemná dospělácká pohádka nejen pro seniory. Navic v jednom filmu dohromady oba moji oblíbenci Al De Nýro s Ančou, co víc chtít.
Linka č. 657 (2015)
John Q si najde Dannyho parťáky a pak se honí Nebezpečnou rychlostí. Dalo se vytěžit víc, ale konec za to stojí.