Recenze (885)
Batman a Robin (1997)
Tomuto dílu jsem chtěla původně dát odpad , ale dám alespoň jednu hvězdičku a to za herecké obsazení.Jinak film je dost přeplácaný vizuálními efekty.
Batman začíná (2005)
Další z dobře natočených Batmanů.Opět se vrací tajemná a temná atmosféra , která dodává kouzlo celému filmu.Už se těším na další pokračování.
Batman navždy (1995)
Škoda tento díl je opravdu slabota , který ztrácí kouzlo předešlých dílů.Jediný kdo zachránil alespoň trochu tento film je Jim Carrey a Nicole Kidman.
Smrt krásných srnců (1986)
Výborně natočený film se skvělým K. Heřmánkem v hlavní roli. Jeden z nejkrásnějších českých filmu , který nikdy nezestárne.
Suspiria (1977)
Výborný horor , který je skvěle natočený a má mnoho perfektních tajemných scén. Jsem ráda , že vyšel na DVD. Doufám , že vyjde celá série.
Jana Eyrová (1996)
Výborné drama , které mě dostalo od samého začátku.Skvěle napsaný scénář. Dobře vybraný herci a hlavně si film zachoval napětí a osobité kouzlo.Jsem velice ráda , že Janu Eyrovou vydali též na DVD.
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Toto pokračování je opravdová slabota.Čekala jsem daleko více akčních scén , fantazie a napětí.Souboj strýce a Flynna mi připomněl scénu z Hvězdných válek. Některé scény jsou vybrakované z jiných filmů.
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Tento díl už je děsná slabota a hovadina , která celou sérii zazdívá.Spousta zábavných scén je přehnaných a hlavně nejsou zábavné.Jsem jen zvědavá na další pokračování.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Slabší pokračování , ale i přes to je tento díl zábavný.Asi nejlepší scéna je s vteřinovým lepidlem.
Prci, prci, prcičky (1999)
Výborná komedie pro mladé , u které jsem se náramně bavila.Je to stokrát lepší než-li ty naše teenagerské české komedie , které právě vyšli.Film má spoustu perfektních gagů.