Recenze (1 310)
Pan Dokonalý (2015)
Nenápadně gradující trhlá komedie s geniálním ústředním párem. Anna Kendrick je jako praštěná podivínka chytající nože jen tak rukou totálně sexy. Samu Rockwellovi stačí jako vždy jen být Sam Rockwell. Několik prima vtipů, akční scény a dialogy dělají z tohoto filmu nečekanou perlu.
Zpátky do divočiny (2021)
Moc dětinské a ne moc vtipné. Mluvících zvířat už jsou tuny, tohle nemá nic navíc, naopak tomu leccos chybí.
Piklírna (2021) (seriál)
Zajímavě střelená zápletka a často třeskutě vtipné. Postavy jsou zábavné a i přes kolísavou úroveň jednotlivých dílů je to příjemně dospělý animák.
Stůl číslo 19 (2017)
Nepříliš vtipné, ale celkem milé. Ano, jsem další z těch, co se dívali jen kvůli Anně K. Ta je tu spíš jen jednou z postav u stolu pro nechtěné hosty, ale ten její předkus je pořád rozkošnej. Pár světlých okamžiků tam je, několik dialogových výměn, ale nic víc nečekejte. Konec je příjemně romantický, ale místy je to dost divné, vidět se to ale dá bez obav.
Zhýčkaný spratci (2021)
Příjemná komedie postavená na známé a předem čitelné zápletce. Otec pracháč potřebující srovnat rozmazlené potomstvo tak učiní srážkou s reálným životem. Slušně zahrané, vtip je, konec klasicky limonádovitě cituplný. Viděl jsem i mexickou předlohu, je jo zhruba nastejno.
Učitelčin miláček (1958)
Skvěle podané charaktery posouvají tohle dílko o stupeň výš. Zápletka není sice bůhvíjak originální, ale Clark Gable je šarmantní světem protřelý pardál,s cynickým úšklebkem novináře. Doris Day je okouzlující a vtipná, ovšem excelentní je Gig Young. Jeho role je skvělá, vtipná, dialogově pestrá a určitě je tím, co mi z celého filmu utkví nejdéle. Jako milá konverzační romance to funguje i po tolika letech.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Stejná nuda jako první díl. Hlavní hrdina je prostě nesympatickej labilní trouba, pár vtipů spočívajících ve vzájemném hádání s Venomem tam sice je, ale to je asi všechno. Akce nenápaditá, nemá to švih ani originální nápad. Woody celkem ušel a je to milosrdně krátké.
Nádherný pocit (1949)
Taškařice plná malých i větších hvězd ze zákulisí Hollywoodu, parodující celkem úspěšně pozlátko tehdejšího filmu. Potěšilo plno cameo tváří, pár vtipů je hodně dobrých a Doris to táhne i zpěvem. Ale jinak to moc nedrží pohromadě, děj je dost násilně flikován, je to spíš takový shluk skečů.
Two O'Clock Courage (1945)
Hodina plná dialogů a děje, delší stopáž by asi naivní zápletka neunesla, takhle je to akorát. Vtipné, dobře obsazené šestákové noir béčko.
Bajka: Zabiják, co nezabíjí (2021)
Zhruba stejně dobré jako první díl. Výborná akce, kus humoru a střelené postavy. Tohle se bere trochu vážněji, ale baví to stejně dobře.