Recenze (115)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Čekal jsem od tohoto filmu o něco více i když i ostatní díly nejsou dle mích představ tak tenhle film je určitě nejhorší ze série, kdyby místo toho 3D dali více práce se scénářem.
Alenka v říši divů (2010)
Tak toto je omyl pane Burtone už nikdy víc takovýchto filmů nebo si u mne zkazíte reputaci. Jediné co na tomto snímku stojí za zmínění je snad jen výkon Johnna Depp.
Andělé a démoni (2009)
Horší než předchozí díl. Skvělý Hanks a úžasná Zimmerova hudba. Zase mnoho symbolů a v celém filmu to srší heraldikou a vším tím okolo. Symboly jsou prostě něco úžasného.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Skvělý film s určitými nedostatky, bezchybným Hanksem a skvělou Zimmerovou hudbou si opravdu nezaslouží takto nízké hodnocení. Film se mi líbil i přes některé nedostatky, hlavní důvodem proč se mi líbil je to , že se zajímám o heraldiku. Líbil se mi příběh a jeho adaptace(četl jsem i knihu) tak výkony herců například Audrey Tatou byla zase bezkonkurenční.
Ulice (2005) (seriál)
Dovolte , abych se zasmál. Ano je to sračka všech sraček. Seriál na způsob Tak jde čas. Důchodci a lidé v pokročilém věku si před další epizodou ladně poskočí, uvaří si kávu a jen se kochají skvělými hereckými výkony našich nejlepších herců!
Marketa Lazarová (1967)
Pokud chcete něco , co zaručeně pomůže při nespavosti , pak doporučuji tento film. Nezajímavé, nudné zbytečně dlouhé a hlavně neskutečně hloupé.Až na tu ovčí hlavu!
Odložené případy (2003) (seriál)
Příjemný , průměrný krimi seriál, který má něco do sebe. Občas jsem i rád když zapnu televizi a zrovna běží odložené případy.
101 neobvyklých případů (2005) (TV film)
Výborný televizní pořad , co se ještě nedovíme ?
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Skvělý , vtipný seriál , kterému ubývá po čtvrté sérii na kvalitě , ale i tak. No , ale i tak scénáristé vymysleli tak unikátní díly, dokonce všechny webové odkazy , které v seriálu zazní jsou opravdu vytvořené , ale hlavní je nejlepší Neil Patrick Harris, tomu ta role prostě tak sedla. Dokonalost ! Suit Up !
Přátelé (1994) (seriál)
Jeden z nejlepších , nejvtipnějších seriálů , kterým neklesá kvalita ani po 238 epizodách. Vždycky jsem chtěl mít takové kamarády, scházet se bez domluvy na stejném místě , popíjet hektolitry kávy a prokecat odpoledne , bydlet ve stejném panelovém domě jako oni. Nejlepší z té party je asi Ross ( i co se týče jeho českého dabingu) ta jeho mimika je dokonalá. Nejlepší díl , který jsem viděl nejčastěji je asi "Sázka do loterie"