Recenze (115)
Lví král (1994)
Jedna z nejkrásnějších pohádek. Díval jsem se na ní hrozně rád. Hezká rodinná podívaná s krásnou hudbou a kulisami. Do toho skvělý Timon a Pumba a jejich bezstarostný život a vůbec, prostě super.
Matrix (1999)
Mezník mezi akčními, Sci-Fi filmy. Wachowski nastavili laťku hodně vysoko ačkoliv má prý film mnoho skrytých poselství mě stačilo to co jsem viděl pouhým okem. Neskutečnou akci, napětí, bojové umění. Naprostá špička.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Další z party mých seriálů z dětství, jelikož nic jiného nebylo! Simir je vlastně takový druhý Walker Texas Ranger! Seriál který mě provázel raným dětstvím a byl zdrojem zábavy při nudných deštivých dnech.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
I když hodnotím odpadem je to kult! Seriál na který jsem jako malý hrozně rád díval a zkoušel venku s přáteli kopy s otočkou jsou minulostí. S odstupem let zjišťuji, že jsem musel mít mozkovou příhodu, každopádně se Texaský jezdec zapsal do historie kinematografie.
Asterix v Británii (1986)
Nejlepší ze všech Asterixů vůbec! Jeden čas mi dokonce sloužil jako večerníček. Skvělý humor, narážky ( některé jsem pochopil až v pokročilejším věku). Prostě neuvěřitelná jízda se sympatickými hlavními hrdiny. Jedna z nejlepších pohádek která spatřila světlo světa!
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Pro mě druhý nejlepší Asterix hned po " Asterix v Británii" nejlepší pohádky. Bohužel v dnešní době už se takové pohádky netočí a jde jen o efekty, ale starý dobrý Asterix je prostě klasika nad klasiku a i ve svých dvaadvaceti letech si to pouštím docela často.
Sherlock Holmes (2009)
Viděl jsem hodně různých příběhů s tématem právě onoho slavného detektiva, ale až tahle část mě zasáhla přímo do středu. Sympatičtí hlavní aktéři, skvělý soundtrack, zajímavý příběh a úžasné prostředí Londýna který se právě halí do mlhy. Humoru tu také moc nechybí a akčních scén je tu víc než dost a ty zpomalené záběry když hlavní aktér vymýšlí co s obětí provede se taky moc povedli.
Iron Man 2 (2010)
Možná o trošku horší než předchozí díl, ale pořád je to ten Iron man kterého mám rád. Skvělá akce, efekty, herecké výkony.
Iron Man (2008)
Namyšlený, arogantní, sexistický Iron man tak jak ho mám rád. V čele s mým oblíbeným hercem jsem dostal pořádnou porci akcí, humoru, efektů a toho všeho bez čeho by se pořádný akční film se super hrdinou prostě neobešel.
Avengers (2012)
Neskutečná jízda, skvělé hlášky, super obsazení, skvělé efekty, super příběh prostě všechno v Avengers je vyvážené a dobře naservírované. Viděl jsem to asi patnáctkrát i když je pravda, že posledních pár shlédnutí už jsem jen přetáčel nejlepší scény. Jelikož mám tenhle skvost doma na blu-ray tak jsem si to na 3D televizi užil naprosto náramným způsobem.