Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Naprosto bezkonkurenční seriál!! Geniální dabing, výborné příběhy a dokonalé postavy .. Simpsonovi prostě zbožňuju, ještě nikdy mě žádný díl nezklamal, je to prostě PECKA, jednoznačně nejlepší seriál všech dob!! Jasných 100%!!!!!
Dva a půl chlapa (2003)
Hodnotím Dva a půl chlapa s Charlie Sheenem. Dle mého názoru se jedná o jeden z nejlepších sitcomů co znám. U každého dílu se vždy zaručeně pobavím. Hlášky všech postav jsou naprosto famózní a to od Berty až po Alana. Charlie občas ani nemusí nic říkat!! Upřímně se nedivím platu Charlieho Sheena. Podle mě je v této roli nenahraditelný.
Scrubs: Doktůrci (2001)
Vtipné, občas dojemné a především moc milé. Hláška za hláškou .. Vtip za vtipem .. Dr. Perry Cox - kdo zná, tak ví .. Jednoznačně jeden z mých nejoblíbenějších seriálů!
Spartakus (2010)
Strhující tempo po dobu celého seriálu, výborně ukončené díly, že se člověk nemůže dočkat dalšího, tak to je Spartakus! Žral jsem to od prvního dílu až po poslední!! Ale hlavně ty zpomalené záběry, krev, sex a nářezový songy!!! Seriál u kterého se vždy nádherně odreaguju!!!
Luther (2010)
Idris Elba je borec!! Idris Elba jako John Luther je megaborec!!! Všechny díly byly naprosto špičkové a úvodní song?? Massive Attack - Paradise Circus .. Po zhlédnutí tohoto seriálu mi naběhne vždycky husí kůže, když ho slyším. No a NESMÍM opomenout Alice!! Bez té by Luther nebyl Luther.
Průměrňákovi (2009)
Mnoho seriálů a sitcomů mě baví, ale tahle rodinka mě poslední dobou baví skoro ze všech nejvíc a proto si získala místo v mé TOP 10!! Všichni se do svých rolí náramně hodí. Brick je pro mě největší STAR tohoto seriálu.
Želvy Ninja (1987)
Naprosto největší srdcovka mého dětství!!! Jestli u něčeho můžu říct NOSTALGIE, tak jednoznačně u těchto mazáků!!