Recenze (3 573)
Jeho dům (2020)
Jedním slovem: Tragédie!!! 0%
Malý Pán (2015)
Velmi zajímavý lotkový počin, který svojí pestrostí rozhodně nenudí! Hodně mě bavil záporák "Liška". 75%
Kačer Howard (1986)
Příjemná jednohubka, která neurazí. Kdo má rád osmdesátky jako já, tak se bude bavit. 70%
Megapiraňa (2010) (TV film)
Větší ho*no, které se vám přilepí na botu a né a né se ho zbavit, jsem dlouho nezažil. Megapiraňa, tedy ehm megasra*ka na obzoru aneb jak nas*at českého diváka. Do 45 minuty to ještě ušlo, ale co se potom začalo dít? Po 75 minutě šel celý obsah fofrem do koše a lituju těch peněz, které jsem za to, kdy zaplatil. 0%
Megalodon (2002)
Větší sra*ku jsem dlouho neviděl. První půlku filmu jsem ještě zkousnul, ale ten konec??? Logika filmu a herců??? Digitál kam se podíváš, až mě z toho celého začalo bejt blbě! 0%
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Vtipná parodie na kriminální filmy. Bez žádné nadsázky nemusím říkat, že jsem se výborně pobavil. Na český počin, kdy vzniká jeden brak vedle druhého, je tento z toho lepšího soudku! 80%
Horizont události (1997)
I po letech si film udržuje vysokou laťku brutálního nasazení. Tohle se jen tak pod kůži nedostane a zajímala by mě režisérská verze. Byla by paráda, kdyby se dostala na světlo světa z horizontu událostí. 90%
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Filmík nejen na nedělní oddychové odpoledne. Jim Carrey i na stará kolena nezklamal a předvedl pěkný filmový tanec. 70%
Tichá msta (2017)
Mlčenlivý Banderas vrací úder za milovanou ženu a dceru. Zajímavě pojatý akční snímek o pomstě, kde zákon nestačí a justice je prohnilá do morku kosti. 75%
Ďáblovo znamení (2020)
Začátek měl solidní nášlap, ale pak to byl nehoráznej přešlap! Ztráta času! 0%