Recenze (4 573)
Medvídek Pú: Krev a med (2023)
Doufal jsem ve snesitelnej trash dostal jsem mdlou unylou hovadinu s trikovou úrovní by Asylum. Nebrat.5%
Rogue Hostage (2021)
Rychles a zběsilej Vocas jako traumatizovanej bejvalej žoldák versus teroristi v sámošce. No tvl to nevymyslíš. Každopádně na podobně výživných projektech můžeme vidět jak moc top hvězdy jsou někteří členové série pana Nafty a v jakých srajdách mimo to hrajou. MJW je tu pak úplně k hownu a vůbec nic nepředvede. No a Malkovich už asi patrně najel na level Willis, Travolta a spol. Akce klasicky odfláknutá děj a motivace postav nedává smysl a útočník na kriplkáře no to už snad radši ani nestojí za to komentovat...0%
As Good as Dead (2022)
MJW by na to pořád měl, ale jeho kariéra je podobně jako u některých jeho kolegů v hluboký řiti, takže když přijde povolávací rozkaz z Tijuany nebo kde to má Frazier to studio, tak mu nezbývá nic jinýho než bejt rád, že vůbec o něj ještě někdo stojí. No jestli jsem předtím Fraziera přechválil, tak teď to vykompenzuju. Repeater byla sice kravina, ale aspoň akční tady se první půlku jenom žvaní a pět minut akce ve středu filmu a deset na konci to nezachrání tím spíš když režisér potvrzuje, že cit pro natáčení akce prostě nemá. Tak co s tím? Odpad!5%
The Black Demon (2023)
Křivdil bych Asylum dát tomuhle skvostu jiný hodnocení než tohle. To je tak když někdo neví co má točit.0%
Walker Texas Ranger 3: Deadly Reunion (1994)
Walker Texas debil úřaduje. Sorry Chucku, ale na tenhle seriál mám alergii a film to nijak nevylepšil.5%
Závan smrti (2007)
Závan zatuchliny tak maximálně. Já vůl zapomněl, že tohle už jsem kdysi viděl a udělal jsem tu chybu, že jsem se na to podíval v domnění, že jsem to ještě neviděl. Nadšení některých mých oblíbených nechápu, ale co už.0%
Luther: Pád z nebes (2023)
Seriál neznám, ale tohle je super úprd. Když se Elba dobrovolně upsal týhle bídě nic než odpad si nezaslouží.5%
Vražedný ninja (1993)
Kravina všech kravin. Ani nostalgie tomuhle nepomůže k nějakýmu aspoň trochu pozitivnímu hodnocení.0%
Bullet Proof (2022)
Sorry, ale nekoukatelný akční scény to celý zabíjí takovým stylem, že jsem na tom nenašel nic co ocenit.5%
Snow Falls (2023)
Parta dementů chytá psycha v horský chatě a cosi je zabíjí, ale nic není vidět. Naprostá ztráta času.5%