Recenze (174)
Zázračná planeta - Série 2 (2016) (série)
4K HDR - naprostá bomba. Tohle rve sítnici. Překrásná kamera, úžasné záběry, které může závidět kdejaký blockbuster.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Stala se z toho pěkná sračka. První série legendární, pak už jen hledat povedené jednotlivé díly napříč sérií.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Pěkně natočený, skvělá akce, což je u Baye zvykem. Dokázal jsem překousnout i politické výmysly, což je co říct. Dialogy ale bolí.
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Jj, ČT už neví do jak velkých sraček skočit. Ale podle tvorby je aspoň poznat kdo je kdo...
Logan: Wolverine (2017)
Nejlepší X men od druhého dílu. Všichni herci jednou na maximum. Vlastně bych neměl co vytknout, akorát to tempo. Občas se slušně šlápne na plyn, pak zvolní... Dost možná přijde divné, že děti s takovými schopnostmi utíkají před vojáky, kteří ani nestřílí. Ale to jsou spíše menší kazy. Uvidíme, třeba časem více Logana docením. Takhle měla série vypadat od začátku.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Parádní vizuál, ale za ten scénář bych nakopal do prdele.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Nejlepší film roku 2016. Citlivě zpracované válečné drama se sympatickým obsazením. Škoda, že místo takových filmů jsou oceňovány teploušoviny jako Moonlight. Leccos to ale o Hollywoodu a USA vypovídá...
Sedm statečných (2016)
Fuqua nezklamal a po Artušovi přišel s další charismatickou sebrankou, kdy je vám znova každá postava úplně ukradená. Na originál se to opravdu nechytá. Ten film je přesně v duchu zbytkové hudby Jamese Hornera. Aspoň jsem se nenudil a plus je určitě i krásná kamera v 1080p/4K. Spotřební zboží.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Bod dolů za stupidně zbytečný digitální omlazování, jinak si spíše tento díl zaslouží recenze jaké měla epizoda 7.
Sebevražedný oddíl (2016)
Hvězda za hudbu, jinak hrozná splácanina bez hlavy a paty. Snyder je jinde a asi mu ani studio nekecá tolik do vize. Jop, a Joker je přehrávající kokot z MTV.