Recenze (3 324)
V koutku srdce (2018)
Takový ten film o ničem a zároveň o všem.
Dora a ztracené město (2019)
Indiana Jones pro děti. Za mě super!
Stehlík (2019)
Naprosto excelentní herecké obsazení! Jenže, to bohužel nezaručí dobrý film. Respektive ten top to nezaručí, tohle je trošku lepší průměr. A na délce taky mohli ubrat.
Burákový sokol (2019)
Dobrodružná komedie, jo? No neřekla bych. Pro mě to bylo spíš takové hořkosladké drama.
Noelle (2019)
Vánoce za měsíc a mně se líbilo i tohle. Anna Kendrick je prostě vtipná za každé okolnosti a dokázala ovládnout naprosto celý snímek.
Planeta nezadaných 2 (2018)
Opět strašně super! Navíc to má vánoční atmosféru, což jen umocňuje celý pocit.
Lady and the Tramp (2019)
Milé a překvapivě i celkem akční.
GO! Nezapomenutelný večírek (2019)
Pubertální oslava Nového roku. Nicméně se to celkem dá.
Captive State (2019)
Já sice normálně na tyhle sci-fi výtvory nekoukám, ale kvůli MGK jsem to i přežila až do konce.
Klaus (2019)
Nádherná vánoční pohádka.