Recenze (106)
Match Point - Hra osudu (2005)
Zezačátku poměrně nudné, i když velmi dobře napsané, ale pořád jen mírně nadprůměrný romantický film, který rozebírá již profláknuté téma milostného trojúhelníku. Ke konci velmi dobré a psychologicky velmi poučné věci. Oslavné ódy na půl strany ode mě ale rozhodně nečekejte.
Nabít a zabít (2006)
Velmi dobrý thriller, který má výborný scénář a k závěru filmu to řádně vybalí. Myslím, že zápletky a gradace filmu jsou výborné, navíc začíná stylovým úvodem, kde titulky jsou zobrazeny na zkrvaveném linkovaném papíře a obsazením herců jako Freeman, Willis a Lucy Liu dostává film ještě větší šťávu.
Kurýr 2 (2005)
Uznávám, že scéna, kdy Frank Martin letí ve svém autě k jeřábu a odhákne z jeho motoru bombu se snad ani nedá komentovat. Nicméně film je pro mě průměrným akčním filmem, který neurazí a navíc jsem se mohl podívat na moje oblíbené AUDI A8, kvůli kterému hodnotím o * výš. :)
Lid versus Larry Flynt (1996)
Unikátní snímek od Formana, který dokazuje, že Forman to prostě umí a nebojí se ožehavých témat. Woody Harelson skutečně předvádí svůj životní výkon a vůbec ponoření do této aféry je výborné. Pokud chcete vidět absolutní špičku, tak se podívejte na tento film, kde vystupuje lid versus pornomagnát a kde se probírají všechny předsudky společnosti. Ostatně to, že film nebyl v Americe oceněn, jen dokazuje předsudky této společnosti.
Jeden den v New Yorku (2004)
Taktéž můj první film s Olsenkami. Zrovna jsem měl volno, ležel jsem v posteli a sledoval tento film na notebooku a celkem mě to bavilo, takový jednoduchý průměrný zábavný příbeh o dvou blondýnkách, když nemáte co dělat, proč ne, vyloženě odpad bez nápadu to rozhodně není.
Válka policajtů (2004)
Spolupráce zločinců a policajtů tady byla, je a bude. Je ale těžké odhadnout, jestli se zločincem stává i policajt, který musí využít zločince, aby zachránil druhé a zároveň ukázal svůj charakter. Výkon hlavních herců je špičkový a závěr ještě lepší. Scéna kdy Daniel Auteil může zastřelit Depardieho, ale zvolí jiný mnohem rafinovanější způsob dělá tento film opravdu špičkovým.
Pravdivá romance (1993)
Pěkný zážitek, bohužel trošku s brutálním a absurdním koncem. Připadá mi, že Tarantino tady chtěl vyobrazit, že kdo chce moc, nakonec nedostane vůbec nic, nicméně vyobrazit to způsobem, kdy se v minutě postřílí všichni navzájem je moc i na mě.
Lola běží o život (1998)
Musím dát ****, jelikož Lola rozhodně není průměrný film, ten příběh a variace jsou výborné, bohužel mohla být natočená trošku jiným způsobem než jako 3 povídky, které začínají téměř stejně. Taktéž mi chyběla absence osudů jednotlivých postav, které Lola potkává. Když ve své první povídce potká Lola paní, u které se zobrazí flashback jak je zkrvavená, očekával bych, že tento flashback bude vysvětlený v povídce druhé. Je to stereotyp,ale za **** z důvodu, že jsem nic podobného neviděl.
Osudový dotek (2004)
Velmi dobře natočené, příběh dokonalý, vyobrazení různých životů a "jak by to mohlo nedejbože/díkybohu být" je až moc realistické, ale bohužel v půlce filmu se autor trošku ztrácí a způsobuje zmatek, ale možná to tak chtěl. Navíc se film nezastavuje a nabírá neustálou gradaci.
Štěstí (2005)
Nevím sice proč se film jmenuje Štěstí, když pojednává jen a jen o lidském neštěstí, ale to je jediné mínus. Co všechno za neštěstí se může přihodit a jak se s ním dá poprat Vám ukáže tento film, a navíc Vám jej ukáže s dokonalým hereckým obsazením.