Recenze (106)
Dobrý Will Hunting (1997)
Film o tom, že když něco ve skrytu duše opravdu chcete, můžete toho s mírnou pomocí dosáhnout. Nádherný psychologický rozbor, který jsem si maximálně užil.
Škola svádění (2006)
Jako odpočinkový film na nedělní odpoledne to bylo velmi příjemné.
50x a stále poprvé (2004)
Dostal jsem se k tomu teprve v roce 2007, ale tím spíš mi to potvrzuje, že tato komedie je nadprůměrná!
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Seriál mého dětství, na který rád vzpomínám a vzpomínat budu. Z nostalgie za *****.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Prostě komedie, která nemá obdoby, 82 minut nepřetržitého smíchu a to co předvedl Sacha Baron Cohen je prostě nezapomenutelné!!Jednoznačně *****.
Modrý samet (1986)
Tak neuvěřitelně silná atmosféra a tak mrazivá podívaná mi zůstane v hlavě ještě hodně dlouho. Celý film jsem doslova hltal a v závěru téměř oněmněl. Ne nadarmo patří tenhle film k mému No.1 a dle mě také jasný adept na "best of Lynch".
Prci, prci, prcičky: Nahá míle (2006)
Velmi slabe, sice se na to da divat, ale jinak to uz s prcickama nema nic spolecneho.
Ztraceni (2004) (seriál)
Revoluční, velmi propracovaný příběh, který nutí čekat na další a další díl.
V pasti (2005)
Naprostý nesmysl, nic takového by se nikdy stát nemohlo. Snůška nesmyslů a z nich vytvořený film. Tu stovku nelogičností co jsem napočítal, tady raději ani zveřejňovat nebudu.
Desperado (1995)
Nemám co vytknout. Určitě se velmi rád podívám znovu. Navíc se mi hodně líbilo prostředí a atmosféra v první části filmu, kde jsem byl postupně vtahován do příběhu vyprávěním hosta, který se ne náhodou objevil v místním baru. A to, že Banderas podal špičkový herecký výkon ani zmiňovat nemusím.