Recenze (57)
Zabít tiše (2012)
Ještě teď se směju scéně při podpalování po*raného auta od psů ,bohužel to v součtu se zbytkem filmu na víc než tři hvězdy není...
Total Recall (2012)
1 * Colin Farrell 1 * Jessica Biel
Květy války (2011)
Tak dlouho jsem ten film opomíjel až mě nadchnul.
Koupili jsme ZOO (2011)
Tak moc naivní ale tak dobře se na to dívá ...
The Divide (2011)
Dobrý námět ze kterého šlo ale vytáhnout mnohem víc.
Krvavý Valentýn (2009)
Několikrát jsem se zcela upřímně zasmál ,otázka je jestli je to u "hororu" žádoucí.
Nedotknutelní (2011)
Nádherný příběh (skutečný) proměněný v nádherný film.
Žena v černém (2012)
Dobrá práce pane Pottere!
Strážci - Watchmen (2009)
Spolu s Batmanem od Nolana nejlepší komiksová adaptace.
Fargo (1996)
Strhující podívaná od začátku do konce s několika bizarními situacemi kořeněná černým humorem a v podvědomí stále signalizující pocit že jde o skutečnou událost ,to byly moje pocity při sledování díla bratrů Coenů.Stejně nebo podobně by to dokázal snad jen Tarantino.