Recenze (767)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Pro mě něco ve stylu Forresta Gumpa.Krásný film co pohladí po duši,další není potřeba dodávat.100%
Počátek (2010)
Když jsem tento film viděl v kině tak jsem měl tak silný zážitek že se to slovy nedá popsat.Tento film nakousl docela dobrou filozofickou otázku...která mě napadla už x let dozadu,ale teprve když je převedena na plátno pod vedením Christophera Nolana a dobře zahraná Dicapriem tak to stojí za to!!!Nemám co bych vytkl naopak to celé podtrhuje nádherná hudba od geniálního Hanse Zimmera.100%
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Perfektní dílko,které vám dá pocítit,že i jedinec muže mít velkou sílu změnit zdánlivě prohranou a jasnou záležitost.Perfektně napsáno.100 %
Expres na západ (2011) (TV film)
Nevěděl jsem zprvu co od toho čekat,ale nakonec se dostal prozatím do mé top 10 zde na čsfd,perfektně napsaný film odehrávající se v jedné místnosti se spoustou mě blízkých otázek a odpovědí.De facto takhle nějak jsem strávil spoustu debat jako Samuel a Tommy v tomto filmu :-) .90%
Americká krása (1999)
Tento film má v sobě takovou hloubku,že to člověk musí vidět ne jenom jednou.Každý si v tom může najít to své.S tímto snímkem se Spacey zařadil mezi mé nejoblíbenější herce.A nemůžu opomenout naprosto dokonalou hudba,kterou když s pustíte i jen samotnou tak to s vámi vnitřně zacloumá.Jednoznačně 100 %
Smrtonosná past (1988)
Perfektně natočený akční film kde se Bruce zařadil mezi top herce v tomto žánrů co se historie týká.Nemůžu jinak než alespoň 95 %.
Rocky (1976)
Naprosto kultovní film.Můj dětský hrdina,vzor ke kterému jsem se uchyloval když mi bylo nejhůř jako k tomu kdo vás vždy povzbudil a donutil bojovat ze životem dál a dál.Jeden z mála filmu,které můžu vidět vícekrát a vždy z toho budu mít silný zážitek.Kdyby Stallone natočil jen tento snímek tak by se i tak stal legendou,pro mě určitě.
Matrix (1999)
Film,který vám svým způsobem změní uvažování :-) a nabádá vás se zamyslet,což je něco co na filmu oceňuji možná úplně nejvíce.Revoluční film,zatím jeden z nejlepších od přelomu tisíciletí.snímek je jedinečný v každém směru po příběh přes efekty a hudbou konče...100%
Gran Torino (2008)
Tak tento snímek je třešničkou na filmové kariéře skvělého Eastwooda,film s neskutečnou vnitřní duší,film který vás dostane ať chcete nebo ne (musím s přiznat ,že i slza ukápla...)Lepší kousek si Clint na rozlučku vybrat nemohl (i když sám asi nečekal,že se ještě posléze vrhne do jiných projektu) u mě 100 % čili 5 hvězd
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Snímek na kterém jsme vyrostl...v kategorii scifi jeden z nejlepších filmů,film ,který z Arnolda udělal světovou hvězdu.Dodnes si pamatuju ten pocit po prvním zhlédnutí jak jsem s otevřenou pusou nevěřil jako malý kluk,že je to opravdu je film :-)...