Recenze (1 936)
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Není to tak hrozný, za mladých let se mi to hodně líbilo a věřím, že kdybych se na t oměl dívat znovu, nic by se nestalo. Naopak, Simonka tomu dává šmrnc :)
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Stále se máme co učit, protože tohle je propadák, který sledují statisíce lidí... Nechápu proc.
Redakce (2004) (seriál)
Koukatelný český seriál z produkce TV NOVA, což je docela úspěch. Vůbec bych to nesrovnával s hospodou nebo nováky, protože tohle má celkem úroveň. Nebo spíše mělo, druhá serie je poslána kamsi do podprůměru. I přesto jsou to slušné tři hvězdičky.
Mach a Šebestová k tabuli! (1985)
Legendární večerníček, který by bez Petra Nárožného byl někde úplně jinde. Líbilo se mi to, ale ta největší mánie jde dost mimo mne.
Arabela (1980) (seriál)
Arabela je klenot mezi pohádkami!
Babí léto (2001)
Zaverecna role psana Brodskemu na telo je dosti kvalitnim snimkem o starnuti, ktere muze byt zabavne, ale i obcas starostlive. Film plny humoru a nadsazky se v ceske kinematografii jen vyjima. Tohle mistr opravdu zvladnul na jednicku!
Musím tě svést (2002)
Příjemné drama s prvky komedie, já jsem spokojen!
Pupendo (2003)
Výborná retro komedie!
Horem pádem (2004)
Hodně divnej film!
Neprůstřelný mnich (2003)
Ať si každej říká co chce, tohle je luxusní béčko!