Recenze (7 014)
Největší dar (2022)
Ten nápad se slovanskými bohy byl nějaký nápad aspoň, ale to provedení bylo absolutně bez nějaké akce, něco co překvapí, zaujme. Kandidát na zbytečnost roku, sotva na jedno použití.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Úžasná drahá výprava ( asi jeden z nejdražších počinů ČT ), naprosto nabušené obsazení přesně jako něco k výročí celé veřejnoprávní televize a ten námět prospěchářského řidiče televize taky na jednotku ... jenže první díl naprosté tupé nic. Nejenže to bylo jakési statické, naprosto bez humoru ( s čestnou vyjimkou vtipu o Leninovi ) ale mne iritovalo to přestřelené množství vulgarismů. Pokud chtěli tvůrci něco vykreslit o buranství, tak stačila poloviční nálož a úplně nechutná mi přišla ta scéna s ročním děckem na kterého jakože řvali: " Drž hubu a žer!" Má to gigantický potenciál, ale první díl zatím slabý a dost odrazující.
Oběť (2022)
Ukrajinská matka, která bojuje za svého surově zbitého syna bez ohledu na to, kde je pravda. Syrové drama s permanentní tísnivou atmosférou, technicky a vizuálně za mne jeden z nejlepších filmů, herecky přesné ( perfektní Smačeljuk, Zavadil ), ale já měl nakonec pocit, že ta story by se vešla do jedné hodiny tv filmu. PS: Rád jsem viděl po dlouhé době Dudovou ).
Místo zločinu České Budějovice (2023) (seriál)
David Novotný jako šéf českobudějovické mordparty, která vyšetřuje případy dle scénáře autorů Policie Modravy, takže výsledkem je něco, co se nedá moc pochválit, zapamatovat kvalitou a jako divák se k tomu nebudu vracet. Soutěž v trapných a trapnějších momentech Nohy, Novotného mistrovství v akčním víceboji a agentování, Březina v rekordu přehlednutelnosti a Bardos v šampionátu nemožného oblíkání... vlastně jsem se spletl, tohle si zapamatuju navždy ... nebo aspoň do další pondělní premiéry.
V řetězech (2006)
Výborný herecký koncert dvou protikladných herců. Asi nejlepší role Ricchi.
Cirkus Maximum (2022)
Na půl sekundy jsem si myslel něco ohledně navázání na dobrou tradici tématu cirkusu v české kinematografii a vzpoměl si na Cirkus Humberto (1988), ale do pěti minut člověk zjistí, která bije. Když pominu, že tam je trestuhodně nevyužité cokoliv z cirkusu, krom závěrečného sestřih top čísel, tak se to celé rozpadlo na scénáři, dialozích, hlouposti. Tam nefungovalo lautr nic. Ten pocit, kdy si divák připadá trapně byl permanentní. Jedna hvězda za Kaisera.
Váleční reportéři (2023) (TV film)
Námět dokumentu výborný, obsazení našimi největšími novinářskými hvězdami fantastické, nicméně ta forma, která byla až moc rychlá a klipovitá mi hrubě nesedla.
Jednotky SS (2018) (TV film)
Jako dokument čistě základní informativní hodnoty, na téma jednotek SS respektive Einsatzgruppen je asi nejkomplexnější a nejpřehlednější seriál Nacistická smrtící komanda (2009).
Specialisté - Boží mlýny 1 (2023) (epizoda)
Místo zločinu České Budějovice - Žeton (2023) (epizoda)
Novotný jako akční hrdina, který rozluští česko-rakouský zločin, aby pak jel jako agent vyřešit válku na Ukrajině ... to jako vážně? Tak to chci druhou řadu.