Recenze (1 045)
Kiwi a Strit (2016) (seriál)
Pokud máte rádi nějak víc mrňousky, tohle se vám asi líbit bude také.
Coco Chanel (2009)
Romantické drama, u kterého zapomenete, že je o reálné osobě. Film se věnuje předeším době před tím, než Chanel prorazila a osamostatnila se. Nic není doslovně dořečeno, film nechává velký prostor pro úvahy diváka. Škoda, že moc neukáže z Coco návrhářky.
Bob a Bobek na cestách (2003) (seriál)
Králíci z klobouku jsou geniální, tohle mi nic neříká.
Povídky malostranské - Hastrman (1984) (epizoda)
Mistrovství a herecký i minimalismus Josefa Kemra i úsporné filmové vyprávění vybroušené do opravdového drahokamu.
Já, Mattoni (2016) (seriál)
O obchodníkovi, který se z nuly vypracoval na pracháče. Takový "americký sen" po česku. Název nevěstil nic zajímavého. Takže jsem k tomu z počátku přistupoval bez očekávání. Švehlíkovi ale zamračení muži jdou.
Ad Astra (2019)
Opice i skejt na prkně při průletu Neptunovým prstencem bych si klidně odpustil. Jinak spokojenost. Díky hudbě a ozvučení přihazuji na celkové pěkné 4 hvězdy.
Beowulf (2007)
Hrdinští hrdinové. Démoničtí démoni. Počítačově počítačové. Občas opravdu okouzlující. Významný milník ve využití CGI ve filmu. Film musel vzniknout už jenom proto, aby otestoval hranice možností počítačem generované grafiky.
Alice & Viril (1993)
Angelina meets Linch. Na můj vkus příliš ukecané.
Angela & Viril (1993)
Zenová blbina. Bdělost, bdělost, bdělost! :-)
Zkrat (2011)
Nízkorozpočtová žánrovka, která sice vůbec nedává smysl, ale přesto potěší. Kdyby to nebyla taková blbina, divák by si víc užil i celkem schopné hrece (teď nemyslím Douglase).