Recenze (1 402)
Paříž 36 (2008)
Zpočátku dost nuda a mnoho postav, ve kterých jsem se stěží orientoval, potom se to zlepšilo příchodem hlavní hrdinky na scénu. Někdo to tady přirovnával k Moulin Rouge, celkovou stylizací asi ano, ale mně chyběla k vyššímu hodnocení větší "osudovost" sledovaného, větší polarizace hlavních hrdinů. Nějak mi bylo jedno, s kým hlavní hrdinka skončí a ani Milou nevypadal na to, že by mu na tom nějak záleželo.
Deník nymfomanky (2008)
Dosti povrchní, značně neerotické, ač plné sexu a hlavně nudné. Představitelka hlavní hrdinky mi k té roli vůbec nešla, spíš jako pokladní v supermarketu.
Bobule (2008)
Opravdu nevím, co na tomhle počinu vyzdvihnout, snad je jedině Terezu Voříškovou.
Kim Novaková se v Genezaretském jezeře nikdy nekoupala (2005)
Příjemný film z prázdnin, kdy se dva kluci zajímavě zapletou s jejich krásnou učitelkou. Líbilo se mi, že na konec nebyl úplně klasicky vyřešen, ale že tvůrci nechali také něco na nás.
Proudy lásky (1984)
Zmatené, nezajímavé.
Ďábel (2010)
Kupodivu docela zábavné, přesto hodnotím pouze 2*, protože film degraduje nulová snaha o dodržení alespoň nějakých logických postupů při vyprošťování lidí z výtahu.
Země bez zákona (2012)
Celkem obstojně vykreslená atmosféra z amerického zapadákova v době prohibice, ale jinak film, který ničím nezaujme, člověk na něj kouká tak bez zájmu a přemýšlí o tom, proč ho vlastně tvůrci natočili. Shia LaBeouf mi do té jeho role vůbec nesedl.
Vrtěti ženou (2011)
Příběh o vynálezu vibrátoru obalený socialistickou agitkou, aby to nebylo tak přisprostlé, nebo příběh o mladé revolucionářce a konzervativním doktorovi obalený příběhem o vynálezu vibrátoru, aby to nebylo tak nudné. Ani jedno nefunguje. Já osobně bych preferoval pouze první verzi bez toho socialistického a ženského prvku.
Muž na střeše (1976)
Hodinu to vypadá jako ještě nudnější Malý pitaval z velkého města a když to přejde do akční roviny, tak je to spíš k smíchu. To, jak je zásah veden, to musel vymyslet nějaký úplný debil. To, že to bylo natočeno v roce 1976 není omluva, myslím, že tou dobou se již dělaly akční thrillery na dost vysoké úrovni.
Zankoku hanten (2008)
Miluju Japonce! Pokud přijme člověk jejich pravidla hry, královsky se baví. To, jak dokážou smíchat brutalitu, erotiku, komedii, detektivku a nevímcoještě je jako umění těch Tougenských taštiček :-)