Recenze (605)
GO - GO šou (2000) (pořad)
Tak tahle dvojice plus Petr Rychlý či Stahovák Mdlýho Kokotka?Až budu chtít skapat,pustim si stahovak gogo sou a natocto hned za sebou!Titulek v novinach....Mladík obětí inteligentní zabavy!!!Říkaljsem si zda má vůbec význam vyhledávat a hodnotit tyhle pseudohovna,ale jistý význam to má.
Brutální Nikita (1997) (seriál)
O proti filmu z roku 1980 od Luca Bessona není co hodnotit!
Buddy Rich and His Orchestra (1948)
Jeden z největších jazzových bubeníků v historii předvádí svůj um za doprovodu svého profesionálního big-bandu.Pro milovníky hudby,respektive jazzu,je tento krátkometrážní klenot parádní podívaná!!!R.I.P. Buddy Rich
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Tyhle pořady jsou laciný a bezdějový paskvily,ale Angel je hovado ve svým oboru,to bezesporu.I když mám radši Dynama.Tři hvězdy za dokonale provedenou mystifikaci.
Stahovák (2009) (pořad)
Tyhle dva idioti mi kurevsky pijou krev!Objevujou objevený,navíc to lemujou debilně suchejma poznámkama,kdo je trapnější a k tomu Mádlovo křivá držka a Kotkovo psí oči!!!Nerad píšu jako prase,vulgárně atd.,ale všechno má svůj důvod!!!Zkrátka čím větší bullshit,co se týká kvality produktu,tím zkaženější recenzent!!!Přímá úměrnost mi šla,kurva!!!
Kopačky (2008)
Prostě nemám cit pro filmy podobného typu.Hlavní hrdina totální tupec bez koulí,až otravně infantilně vylízanej.Romantická komedie,proč ne?Ale proč se doslova zasírat takovým kýčem,když máme na výběr skutečnou kvalitu!A skutečně romantickou....(např. Cena za něžnost,Lepší už to nebude,Věčný svit neposkvrněné mysli,atd.)
Bláznivá olympiáda (2005)
FUCK OFF JOHNNY KNOXVILLE!!!
Tenkrát v Americe (1984)
Film se buď líbí nebo ne,chytí nebo nechytí ,ztotožníš se nebo ne!!! Jednoduchý...Každej kdo aspoň trochu hoví filmu ,respektuje režiséry a jejich nejzdařilejší kousky,dokáže poznat vrcholná díla kariéry či snad dokonce vysněná životní díla,jenž stály mnoho a mnoho!!!Jestli páni a hrstko dam zde na čsfd máte aspoň špetku úcty, nechte si svoje rádoby odborný pindy do nějakejch cancálků a pornáčů,protože k dílům ( navíc tak osobní pouto z toho čiší) jako je tohle se to těžce nehodí!!!Nemusí se líbit, nicméně nikdo z nás tady není takovej formát, aby mohl samozvaně kritizovat a komentovat eventuální chyby takových děl!!!Přijde mi to jako vrchol despektu k filmu jako k umění celkově!!!Díky za pochopení
Pianista (2002)
Je fakt,že toto veledílo komplexně postrádá větší sepjetí příběhu a silnější závěr.Přesto se jedná o nadstandart v kategorii válečný film či v podrobnější kategorizaci film o 2.světové válce.Bez urážky a se vší úctou k zvládnutému řemeslu(z hlediska hereckého i tvůrčího),ubrat filmu půl hodinky schovávání hlavního hrdiny a raději aplikovat emotivnější a autentičtější závěr,mohl The Pianist objímat Schindler's List jako svojí mámu!!!Přesto mistrovské dílo!!!
Obvyklí podezřelí (1995)
V první řadě fandím všem geniálním uživatelům,kteří prokoukli pointu po pár minutách.