Recenze (66)
Kubo a kouzelný meč (2016)
Po vizuální stránce moc pěkné, jen ten příběh mi přišel oproti ostatním animákům celkem nudný a nezábavný.
Příchozí (2016)
Měl jsem celkem velké očekávání ohledně tohoto filmu a rozhodně jsem nebyl zklamaný. Film zpracoval celkem zajímavý námět. Obtížnost komunikace s mimozemským životem tu podle mě ještě takhle pěkně zfilmovaná nebyla. Navíc film celkem gradoval a ke konci měl zajímavé rozuzlení. Jinak film mě trošku připomínal Interstellar, ale s komornější atmosférou.
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Zajímavý námět, někdy mám mám pocti, že se reálný svět bohužel moc přibližuje tomuto fiktivnímu světu v této epizodě.
Air Force One (1997)
Ten film je tak hrozný až je pěkný. Docela jsem se i u spousty míst pobavil.
Černé zrcadlo - San Junipero (2016) (epizoda)
Podle mě nejslabší díl série.
Já, kocour (2016)
Všem kočičím milovníkům vřele doporučuji!
Doktor Strange (2016)
Klasická marvelovka říznutá Matrixem a Počátkem, za mě lehký nadprůměr.
Matky na tahu (2016)
Dokoukáno jedině díky půvabné Mile Kunis
Očista: Volební rok (2016)
Nebýt těch neskutečně trapných dialogů, při kterých sem se chytal za hlavu, dalo by se na to i dokonce dívat.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Moc dlouhé a moc americké.