Recenze (3 262)
Železný obr (1999)
Ak ste niekedy chceli mať obrovského robota, toto je film prev vás. Malý film s veľkým srdcom a posolstvom, pri ktorom budete nadšene sedieť a čumieť na obrazovku.
Cesta do fantazie (2001)
Priam detská radosť z pohybujúcich sa obrázkov. No v Mononoke hime je toho viac a nie sú tam naivné postavy.
Princezna Mononoke (1997)
Film, čo zmení vaše chápanie prírody a civilizačných chorôb. Výborná práca s animáciou.
Saw (2003)
Chutný predkrm použitý aj v rovnomennom celovečernom filme presvedčivo podáva, o čo pôjde v celej sérii. Ochutnávka bizarnej brutality spoľahlivo navodí k pozretiu filmov z tejto série.
Jak to mělo skončit (2005) (seriál)
Vtipné poukázanie na chyby vo filmoch a ich následné parodovanie rozhodne dokáže spoľahlivo zabaviť a čerešničkou na torte je kaviareň superhrdinov. Pre filmových fanúšikov, kritikov a hejterov povinnosť.
Saw: Hra o přežití (2004)
Výborné vygradovanie situácie v uzavretej miestnosti a využitie asi všetkých jej možností kazí len občasná nelogickosť ostatného deja, väčšinou v podobe nesmrteľnosti páchateľa.
Chraň nás od zlého (2014)
Párkrát sa budete cítiť ozaj nepríjemne, The Doors už nebudú, čo bývali a oceníte pritom výborné navedenie hororovej atmosféry. Poteší práca kameramana pri výbornej červenej scéne pomsty a výkony oboch hlavných predstaviteľov. No cez všetky klady, vďaka ktorým si tento film rozhodne zapamätáte, sa nezbavíte pocitu, že sa z toho dalo vyťažiť viac a s dejom a postavami sa dalo ešte trochu pohrať.
Kung Fury (2015)
Originál, čo vzdáva poctu 80-kovým filmom s rovnakou chuťou, ako ich paroduje. Tvári sa vážne ako výroky Radoslava Procházku a vy mu to žeriete všetkými zmyslami. Ak má niečo byť kultom, tak toto.
Bob (2009)
Žeby metafora na ľudí, ktorí bežia celý život bez rozmyslu v jednom kole za cieľom, ktorý sa v konečnom dôsledku ukáže ako bezcenný? Vtipné a trefné.
Dárek (2014) (studentský film)
Darovanému koňovi na zuby nepozeraj. A keď už, tak sa z neho teš.