Recenze (935)
Dabing Street (2018) (seriál)
Prvními díly jsem byla vyloženě nadšená, pár posledních dílů mě už tak nedostalo...
Strom života (2011)
V "Novém světě" jsem s Malikem byla a ráda, tentokrát mne ale sebou na cetu do hlubin času a víry bohužel nezlákal...
Francie trnem v oku (2015)
Miluju vtipný dokumenty!
Jarmark marnosti (2004)
Předchozím hodnotitelům připomínala hlavní hrdinka Barryho Lyndona, mě spíš jinou nezdolnou ženskou hrdinku - Scarlett O'Hara z Jihu proti Severu - obě se snaží urvat si ze života co nejvíc a vyškrabat se co nejvýš a občas tu jejich úpornou snahu holt odnesou lidi okolo nich. Jinak samozřejmě nádherná výprava uchvátí asi každého a díky ní je k unesení i ta šílená stopáž.
Náhradníci (2000)
Koukat se na americký fotbal by mě asi určitě nebavilo, filmy o něm mne však většinou baví. Tady není pochyb o tom, jak boje náhradníků celkověto dopadnou a jestli zadák Keanu uloví krásnou roztleskávačku (a kolikrát jste už Gena Hackmana viděli v roli sportovního kouče?), takže si v klidu můžete užívat vedlejší postavy a těšit se jejich castingem a gagy. Já si to docela užila.
Cesta aneb Matka oceán (2016) (TV film)
Poetický dokument s nesmírně silnými záběry těhotné Leiny při setkání s velrybami, delfíny a rybami pod hladinou.
Ať žijí duchové! (1977)
Leontýnka jsem toužila být já, určitě moje dcery a protože teď mám vnoučka, teším se, že jen co trošku povyroste, pustím mu tenhle nesmrtelný dětský evergreen, aby se napřed zamiloval do trpasličí party a po čase i do Leontýnky.... Jsou prostě filmy (a písničky v nich), které nestárnou a tohle je jeden z nich
Soudce (2014)
I když je "poselství" filmu rozpoznatelné snad od první minuty (Downey Jr. prozří a pochopí PRAVÉ HODNOTY ŽIVOTA), zajímavé jsou hlavně peripetie (navrch mám prostě slabost pro filmy odehrávající se v soudní síni) a herecké výkony snad ve všech rolchí. Konec trochu protahovaný, ale celkově pro mne nadprůměrný divácký zážitek.
Memphis (2011) (divadelní záznam)
Profesionalita se vším všudy a velký zážitek i v tv. České televizi bych pak chtěla poděkovat za titulky - na rozdíl od jiných tv, kdy mám občas pocit, že titulky dělá automatický překladač, tyhle se povedly a zážitek z muzikálu nekazily.
Šest žen Henryho Lefaye (2009)
Docela příjemný film, pokud Vám nevadi Tim Allen, nicméně větší role připadají na ex-manželky, manželku a dceru a tohle dámské obsazení je podařené. Brada Vám sice z toho nespadne a ani Vy smíchy nespadnete se židle, ale také Vám nebude trapně, že jste s tímto filmem strávili 90 minut.