Recenze (683)
Velká vánoční jízda (2011)
funny
Vražedná hra (2012)
Rob Cohen vie ked do toho nemota politiku.Inač od Fast and Furious konečne dobrý fim.Tyler Perry mi nevadil a čakal som to najhoršie. Ako vydím je to tu sám odborník.
Expresní zásilka (2012)
nuda
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Geniálne zapadajúci scenár s veľmi dobrou réžiou.
Temné stíny (2012)
Burton je už ako kolovratok
Bourneův odkaz (2012)
lepšie ako predošlé diely.
Hamilton: V zájmu státu (2012)
pre mňa lepšie ako Bourne
Mexický kartel (2008)
nechápem hodnotenia
Tajemný muž (2012)
žánrový kolotoč z dobre za hranými postavami.Pascal nesklamal skôr prekvapil.
REC 3: Počátek (2012)
zbytočnosť