Recenze (1 947)
Terminátor: Temný osud (2019)
Nič nové sa nestalo. A časové paradoxy sú tentokrát rušivé aj pri najkratšom pozastavení sa. Tu si skrátka nikto s ničím nedal vôbec žiadnu robotu. Najlacnejšia rutina!
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Comentario desnecesario.
Modré uniformy (1970)
Tie pravé sedemdesiatky hneď na ich úvod! Všetko je tu tak trochu inak, nezriedka úplne naopak a servítky so sebou na pľac ani nebrali. Škoda, že sa hollywoodsky film neuberal po tejto línii viac... takto je ale tých pár pokladov o to vzácnejších.
Metallica & San Francisco Symphony: S&M² (2019)
O dosť lepšie než prvý nešťastný pokus. Chvíľami tu obe telesá dokonca spolupracovali. Chvíľami. (cynické a inak škaredé poznámky na adresu Metalliky a jej nadácie All Within My Hands radšej škrtáme a súdy prenecháme tomu najpovolanejšiemu - Času)
Skleněný (2019)
Tak máš na konte trilógiu, Shyamalane. Hip-hip hurááá!
Godzilla II Král monster (2019)
Ja neviem. Godzilla a naivita až hlúposť akosi idú k sebe. Tu sa scenáristi fakt s ničím extra nebabrali, a ja som sa samého seba už počas sledovania pýtal - to chceš vážne teraz riešiť toto?! Nechcem. V tomto svete sa totiž veci dejú tak, ako sme videli. Kto tomu nerozumie, ten do neho nepatrí. Nehovoriac o línii s hlavným záporákom, v ktorej som si vyslovene chrochnil. Pod tri teda ani náhodou. Vybavené.
Mamka a taťka (2017)
Ono to vďaka originálnej premise bolo po istý čas napínavé, chvíľami z toho aj mierne zamrazilo, má to však pre súčasnú tvorbu klasický problém - opäť raz sme videli film, postavený na bombovom nápade, s ktorým sa ale ďalej absolútne nepracovalo. Že ani za mak! Pohodlnosť súčasných tvorcov hraničí s drzosťou a aroganciou voči divákovi. Ste lenivé a povrchné nuly!
Hellboy: Královna krve (2019)
Keby sa tu hodnotilo do vysokých červených čísel, pindám, že nebyť toho, že je to Hellboy, ale nejaká anonymná, neznáma "príšera", tak to tak nežeriete. Keďže sa tu ale modrá na 55 percentách, mám chuť si zanadávať, že sa tu Hellboyovi prd rozumie, že je to tu v drvivej väčšine zmagorené z del Torových zlátanín a že naopak Marshall s Harbourom plne pochopili, kto v skutočnosti Hellboy je... No a takto nejako sa má s celým filmom - úžasné momenty, priam zhmotnené sny fanúšika Mignolovho opusu, striedajú WTF momenty. Asi podľa toho, kedy to šlo podľa vízie režiséra a kedy si čo pretlačili páni financmajstri. A že Jovovička zažila už lepšie chvíle, to celkovému dojmu, pri tak dôležitej postave, tiež veľmi nepomohlo. Tak snáď Netflix to o pár rokov konečne uchopí za správny koniec.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Chvíľu som rozmýšľal, že zdvihnem hodnotenia 1. a 2. série na plný počet, aby som tu nemusel pod štyri*... ale tak nebudeme z toho robiť krízový stav; tretia séria sa skrátka tvorcom na viacerých miestach šmýkala pomedzi prsty (hlavne v línii s ruskou základňou a jej bezproblémovou infiltráciou) a pevne to na zadok posadili až v poslednej epizóde. Takže okey, vyhliadky sú do budúcna sľubné, len z toho prosím neurobte kabaret a lá Alf, naopak, pokojne pritlačte na pílu vážnosti a hrôzy. Veď tí najväčší fanúšikovia vašej práce, rovnako ako vaši hrdinovia, rastú a dospievajú... zvládnu to... a zvládnu to radi. Tosipište!