Recenze (2 656)
Jsem agent (2002)
Nepříliš vtipná ani originální komedie, která kariéru Murphymu nezachránila. Jsou mnohem lepčí buddy komedie...2*
Smrtonosná past 3 (1995)
Čekali byste, že třetí díl téhle série bude už jen vařit z vody a ono ne. Opět tu máme do detailu promyšlený scénář a znovu musí teroristům zatnout tipec John McClane. Tomu pomáhá Samuel L. Jackson. Hodně akce a hlášek. "Pozdravuj bráchu" :D 4*
Lupiči paní domácí (2004)
Já nevím proč, ale prostě mi to nepřišlo vtipné a ani Hanks to nespasí...2*
Smrtonosná past 2 (1990)
Bruce se vrací, aby čelil teroristům na letišti..Dvojka je o trochu slabší než jednička. Teroristi mají geniální plán jak držet letištní personál v šachu a Willis je jediný odhodlaný člověk, který jim chce čelit. Když to vypadá, že je vše jasné, přijde jeden zvrat v scénáři a závěrečná scéna se zapalovačem a hláškou "Yipi ki yah motherfucker" kouzelná.:D 4*
Mstitelé (1998)
Měl jsem trochu obavy, že půjde o špatný film a mé obavy se naplnily. Kdyby se nuda a trapnost daly vystihnout, měly by název Mstitelé. Film mi svou ujetostí přišel jako špatný vtip a nechápu, co tam dělá Connery....Jedna hvězda právě za něho. Tento Chechikův neúspěch pro něho znamenal konec v Hollywoodu.
Pravda zabíjí (1999)
Průměrná krimi, kde na sebe většinu pozornosti strhává Eastwood (pro změnu)...Snímek ovšem obsahuje i druhou dějovou rovinu, která je rodinným dramatem odsouzeného vězně. Mě narozdíl od jiných uživatelů snímek nudný nepřišel a myslím si, že ač je film průměrný, rozhodně nenudí. Za mě 3*
Čtyři pokoje (1995)
První a druhá povídka jsou stejně špatné. První se týká spolku čarodějnic a druhá jednoho nedorozumění s hostem...Oběma bych dal jednu hvězdu. Třetí povídka je od Rodrigueze s Banderasem s jeho neposlušných dětech. Ta je na 3 hvězdy. Nejlepší povídku má podle očekávání Tarantino o jedné zvláštní sázce se zapalovačem. To jsou jasné 4*. Povídky jsou dost nevyrovnané a ksichty Tima Rotha mi rovněž vadili, proto pouze 2 hvězdy.
Počítání mrtvých (1999)
New York je tu vyobrazen jako temná stoka plná různých existencí (feťáci, prostituky, gangy, cvoci..) v kterých je jediné světlo, a to vozidla místní ambulance, jejichž posádky se se svou prací vyrovnávají po svém. Nicolas Cage má deprese jako kráva, Sizemore je magor, Ving Rhames je anděl boží a John Goodman je flákač...Zvláštní Scorseseho pohled do života saniťáků. Výborný soundtrack, kamera a hlášky. "Neměl byste kouřit./ To mám na předpis.":DD Velmi depresivní snímek. 4*
Dunston: Sám v hotelu (1996)
Jaký malý jsem tuhle komedii měl rád. Je to sice klasické téma dítě a zvíře, ale orangutan je hezká opice. 3*
Krvavá hostina 3: Šťastný konec (2009)
Stejně nechutná sračka jako druhý díl, zajímavé postavy umírají brzy a na scénu přichází postavy nové (např Jean Claude Segal nebo Prorok), které se ale moc dlouho neohřejí. Znásilnění negra jsem vidět nepotřeboval a scéna se stroboskopy mi vyloženě srala, protože to bylo tak chaotický a dementní, že to nejde ani slovy popsat...a samotný závěr tomu dal korunu...