Poslední recenze (11)
Pár nenormálních aktivit 2 (2014)
ano, našlo sa tam pár trapných momentov ako asi v každej paródii, ale rozhodne som sa pobavila až so slzami v očiach...a 5 hviezdami hodnotím preto, že asa mi to páčilo viac než jendnotka, čo málokedy pokračovanie prekoná ...
Mrazík (1964)
Ďalšia vianočná TOP rozprávka, bez ktorej si neviem predstaviť vianoce,Na tu dobu veľmi slušné kostýmy, či Mrázika, Ježibaby, Hríbika, ruské ktorje no nádhersa..roztomilý hríbik, ktorého vraj stvárnila žena a naopak strašná ježibaba, ktorú stvárnil muž.Akurát Marfa mi na nevlastnú sestru, ktorá mala byť negatívná postava prišla skor ako rozmaznaný spratek a navyše retardovaný. Jediné, čo mi prišlo divné, je vekový rozdiel Nastenky a Ivana..tá mala snáď 14 a Ivan nejak okolo 30 ...a ešte časť, kde Nasťa zachránila topiacu sa Marfu a padol výrok Môj synáčik sa ožení. Kto povedal, že nie? Veď sa mu už aj patrí... ale nie s hentou kobylou...to vypadalo, akoby si vybral Nasťu, ale potom žiadne pokračovanie, jej vyjadrenie či chce, odmietnutie, či hocičo..mi to prišlo, akoby tam nejaku pasáž vystrihli..ale nejak tak to beriem, tie roky 60té predsa už boli dávno a na tú dobu celkový dojem pecka!!!
Peřinbaba (1985)
Táto rozprávka je mnojou neodlúčiteľnou súčasťou Vianoc už odmalička až do súčastnosti...V období, keď bola zakázaná vysielať, mi v ten vianočný čas naozaj chýbala...Jakubiskova tvorba ma baví a teším sa na Perinababu 2, i keď popravde si to po toľkých rokoch neviem predstaviť...nebudem tu riešiť nedokonalosti, pripisujem to k tej dobe, teraz sme už proste niekde inde..ale jediné čo fakt tejto rozprávke vytknem, je nevlastná sestra Dorka...tá mi proste pripadala jak retardovaná....