Recenze (3 197)
Hancock (2008)
Will Smith prvýkrát lieta ako vták alebo lietadlo, ale na Supermana radšej zabudnite. V réžii Petera Berga sa bohužiaľ nezáväzné laškovanie mení v scenáristickú nočnú moru vo chvíli, keď dôjdu vtipy a nápady. Why So Serious? Špeciálne efekty sú nezabudnuteľné ale asi v polovici filmu to začne byť menej záživné.
Muži v černém 3 (2012)
Tretí Muži v čiernom sú asi najlepší z celkovej trilógie. Tommyho si síce už veľmi neužijete ale za to Josh Brolin je parádnou náhradou, i keď je fakt že som sa pobavil keď povedal že jeho filmová postava má 29 rokov. Celkový príbeh je super a je vidieť, že bol kvalitne dopredu vymyslený a nie len tak narýchlo. Ja som sa príjemne bavil.
Drsnej Shaft (2000)
Táto postava zkultovnila v 70. rokoch v sérii blaxploitation filmov, v ktorých boli všetci bieli zlí a černosi museli zachraňovať štvrť / mesto a niekedy aj celý svet. Išlo im to dobre od ruky, mali super afra, auta o šírke dedinského okresu a na sebe viac zlata ako vo Fort Knox. Túto zábavnú éru sa rozhodol remakom oživiť John Singleton a treba povedať, že to bola trefa do čierneho, pretože Singleton na shafte vyrastal a navyše si tyká s rýchlymi strihmi, gýčovitými obrázkami a Samuelom L. Jacksonom, ktorý sám o sebe urobil z tohoto filmu viac než remake zabudnutého žánru.
Jako pavouk (2001)
Znova som nečakal príliš mnoho ale dostal som až požehnane veľa. Napínavý a premyslený únos a keď už ma nič nemôže prekvapiť tak nastane jeden z tých prekvapujúcich koncov, ktoré nikto nečaká. Parádny Thriller a Krimi. Jeden z najlepších, ktorý sa dá sledovať znova a znova.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Kevin Kostner zahral Robina Hooda veľmi presvedčivo. Ale akcie tak veľa teda nieje. Je to taká prechádza ružovým sadom. Viac romantiky. Jedná sa asi o najslávnejšie spracovanie témy o neposlušnom zbojníkovi, tentoraz v podaní Kevina Costnera. Skvostné herecké obsadenie len potvrdzujú Morgan Freeman, ako vždy bezchybný a najmä Alan Rickman v pozícii podľa môjho názoru jedného z najlepších "parchantov" strieborného plátna. Nesmiem zabudnúť na záverečné a absolútne neočakávané "zjavenie" Seana Conneryho a Adamsovu pieseň. Skrátka a dobre, užite si túto americkú idylku s dobrým koncom.
Řidič slečny Daisy (1989)
Ešte len začínajúca hviezda - Morgan Freeman a už so striebornou hrivou dokázal zaujať ako obyčajný šofér starej dámy. Film, ktorý som si myslel že je čisto pre dámy je určený pre každé pohlavie a vekovú skupinu. Stará klasika.
Smrtící epidemie (1995)
Takto toto je známa záležitosť snáď pre každého fanúšika Drámy. Napínavé a dramatické od začiatku až do konca. Okrem známych hercov vyzdvihnem herecký výkon Donalda Sutherlanda nezvyčajne v zápornej postave.
Povodeň (1998)
Ani som nečakal že z toho bude taký skvelý film. Toľko napätia na začiatku, do toho povodeň a že to vyzeralo fakt super. Zatopené mesto a banda zlodejov čo túžia po prachoch. No z béčka sa z nenazdania stalo parádne áčko.
Nejhorší obavy (2002)
Ach ja mám tak rád filmy v ktorých je atómová bomba a nie len tak nadarmo. A ešte k tomu keď tak nečakane vybuchne. Fajn akčná dráma s fajn hercami a fajn príbehom.
Pavučina snů (2003)
Fajn béčkový horor pripomínajúci The Thing. Navyše sledujte tie mená: Morgan Freeman, Thomas Jane, Jason Lee, Damian Lewis, Tom Sizemore, Timothy Olyphant, Donnie Wahlberg.