Recenze (767)
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Fakjů po třetí a snad už i naposledy.Bude mi chybět ředitelka. Dávám 50%
Overlord (2018)
Těch zombií nácků tam mohlo být určitě více, tak jako nějáký pořádný a zmutovaný stroj na zabíjení a né jenom jeden nadrženej fricek. Hlavní plus je, že to hlavně nevypadalo jako nějáká debilní parodie, kterou po chvíli vypnete nebo přetrpíte do konce. Dávám 80%
Cesta za králem trollů (2017)
Příjemná pohádka hlavně s nádhernou norskou krajinou a ponaučení z toho plyne, že si nikdy v lese neberte jablíčka od cizích ženských. Dávám 50%
Po čem muži touží (2018)
Škoda, že se Langmajer nevtělil do hezké české herečky, ale jen do dlouhonosé Polívkové, ale byla to prdel a zahrála to suprově. Dávám 70%
Cable Guy (1996)
Jim je prostě frajer já si nemůžu pomoct, ale to jeho ksichtění a dementní chování k němu prostě patří. Jediné, co bylo otravné bylo to jeho šišlání a že to někdo bere jako jeho neslabší výkon, tak ať si trhne nohou já se bavil. Dávám 70%
Úniková hra (2019)
Na únikové hry asi úplně zanevřu po téhle ukázce několika vydařených nebezpečných místností. Dávám 55%
Všechno nejhorší 2 (2019)
Všechno nejhorší po druhé je stejná kravina jako první díl. Jediné, co mi drželo oči na obrazovce byla Jessica Rothe a ta směšná maska dítěte. Dávám 40%
Melanie: Dar života a smrti (2016)
Tenhle přeživší život mezi zombií nákazou tu ještě nebyl pořádně ztvárněn za nápad určitě palec nahoru. Malá černošská holčička, které měla jednou kočičku docela ušla, ale zbytek osazenstva byl nesympatický a nebyl tam nikdo komu bych vyloženě fandil a chtěl bych, aby přežil. Samotná pointa byla taková odfláknutá až nudící a spící zombie ve stoje mi připomněly sebe na Velikonoce v 16-ti letech. Dávám 60%
Aterrados (2017)
Parádně si to drželo po celý film atmosféru a do toho ta znepokojivá hudba krásně zapadala. Žádné kladné věci tady nečekejte. Dávám 75%
The Evil Within (2017)
Z poslouchání těch monologů by se člověk střelil do palice, hrůza. Dávám 20%