Recenze (906)
Ticho před bouří (2019)
Nejdříve průměrně zábavný snímek, od poloviny velké WTF a trochu problém přijmout na co se to vlastně dívám. Matthew standardně dobrý výkon, jinak ale v zásadě zapomenutelné přes jistou originalitu příběhu.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Kdybych nevěděl, že to dopadne dobře, tak bych si asi při sledování nervozitou ukousl nohu, což jsem málem udělal i tak. Silný zážitek.
Dálniční hlídka (2019)
Jakkoliv jsou Harrelson a Costner herecká dvojice snů pro podobnou roli, přeci jen tento snímek nedokáží utáhnout bez pocitu zdlouhavosti. I přes nesporné herecké kvality a skvělou výpravu snímku chybí větší náboj a je to škoda. Nicméně je to sympatický počin.
Kryštůfek Robin (2018)
Nejlepší medvídek Pů, možná však spíš pro dospělého člověka. Především pro půvabně jednoduchý způsob, jakým bylo podáno ústřední poselství, které jde až k duchovnímu základu celé pohádky. Jinak to není žádné super velké dobrodružství a je to příběh trochu více k zamyšlení než konzumaci, což beru jako pozitivum. Ve mě zanechal snímek hluboký dojem a bude patřit určitě k evergreenům pro chvíle čerpání pozitivního myšlení.
Motýlek (2017)
Původní snímek jsem neviděl a tudíž nesrovnávám originál a remake. Z tohoto pohledu můžu s čistým srdcem prohlásit, že Motýlek z roku 2017 je dobrý film s kvalitními hereckými výkony a neváznoucím, značně pochmurným, dějem. Vychází mi to na zcela zasloužené čtyři hvězdy.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Tma mi vadila ze všeho nejméně. Absence kvalitního a inteligentního scénáře bitvy, díky čemuž byla celá obrana Zimohradu jedna velká komická taškařice, o poznání více. A kvůli něčemu takovému musel padnout největší nepřítel Západozemí a celá nemrtvá hrozba, propracovávaná už od první série. Naprosté zklamání.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Další odfláknutá bitva. Dva mrtví draci, vyčerpaná armáda a zoufalá dračí královna proti obrovskému loďstvu, hradbám a armádě nejlepších žoldáků. Síly se pomalu, ale jistě srovnávají, Cersei to měla dobře propočítané. Proč? Aby to všechno prostě pokosil jeden drak a v podstatě na pořádnou bitvu ani nedošlo. Cersei a Euron evidentně trpí neuvěřitelnou tupostí a nedostatkem vojenského nadání, když dokáží o své sídlo přijít tak neskutečně hloupým a primitivním způsobem. Zbytečný díl, většina děje by se vešla do deseti minut a oslnivá výprava a velikost to bohužel vůbec nezachrání. Snad ještě horší kopanec než bitva o Zimohrad, asi jsem rád, že už nás pravděpodobně žádná další bitva nečeká.
Overlord (2018)
Atmosféra příliš slabá, příběh příliš jalový, herecké výkony příliš tuctové. Celkově příliš málo všeho, ale nakonec se na to koukalo docela dobře. V rámci žánru průměrný průměr.
Roma (2018)
Má to nepřehlédnutelné filmařské kvality, ale nejsem sto je docenit. Dějově je to vcelku jalové a v kombinaci se značnou délkou snímku se jedná o poněkud nestravitelný kus.
MOST! (2019) (seriál)
Opravdu nečekaně dobrá záležitost. Martin Hofmann je bůh a vlastně zbytek osazenstva zrovna tak. Není to přitom vůbec můj styl humoru a tím spíš jsem nadšený. Je to vtipné, nahláškované až po strop, je to dobře poskládané, s výborně vybranou hudbou a exteriéry, vše perfektně zapadá do sebe. Tohle se prostě povedlo. Snad jen ta agitace v ožehavých tématech a je až příliš prvoplánová a školometská, občas se to nedá zakrýt kvalitou a působí to poněkud propagandisticky. Ale jinak klobouk dolů.