Recenze (1 984)
Závrať (2009)
Klasika typu Pach krve či Hory mají oči, zasazená do nového, originálního prostředí. Pro mě opravdu paráda. No a nádherná příroda! 80%
Black Books (2000) (seriál)
18tidílná reklama na víno. První dvě série 75% a třetí 70% s tím, že tam bylo i pár okamžiků, co hraničily s trapností. Povedený seriál, který asi skončil přesně, kdy měl.
Centurion (2010)
80%
Ztraceno v překladu (2003)
Zvláštní film. Nevědět, že jde o Coppolovou, tak tipuju Woodyho Allena. 70%
Kajínek (2010)
Asi bych vsadil už před filmem, po zhlédnutí některých reportáží, že je Kájínek nevinný. Samozřejmě je pan Kájínek poslední člověk o kom by se dalo říct, že je nevinný. Tím myslím spíše, že je nezabil. Po filmu si to myslím tím spíš. Ne že bych věřil všemu, co jsem v něm viděl. Je mi naprosto jasné, že je to mnoho a mnoho přibarvené, aby to bylo filmovější. Ale prostě je tam až moc neshod. Film byl podlě mě akční, kamera super. Vladimír Dlouhý a jeho postava naprosto fantastická. Kájinek taky fajn i když byl až moc suveréní a akční. Jsem moc rád, že něco takového v Česku vzniklo. Něco co se odlišuje od těch slavných českýh hořkých, většinou vesnických komedií. Navíc toto téma si už dlouho říkalo o filmovou podobu. Takže palec nahoru. 80% Zkouknuto v kině - 80 Kč
Krotitelé duchů II (1989)
70%
Vetřelec ³ (1992)
70%
Malý velký muž (1970)
Nemáte pocit, že je to takový indiánský Forrest Gump? Dědeček neměl chybu. 80%
Halloween (1978)
Zaprvé musím pochválit Halloweenskou atmosféru, kterou umí Američané opravdu na výbornou. Dále naprosto jednoduchou kameru, která na atmosféře měla obrovský podíl. A hlavně geniální Carpenterův soundtrack nebo spíše theme melody, která už byla jenom tečka k té dokonalé atmo. Ale abych jen nechválil. Nadruhou stranu to bylo na film s hodnocením 84% a jednu z nej hororových kultovek až moc jednoduché. To ale nemění nic na tom, že je Halloween velice povedený. 75%
Frozen (2010)
Měl jsem u toho opravdu hodně silný pocit sklíčenosti. 85%