Recenze (350)
Lajna - Kladno (2017) (epizoda)
Jeden z mála českých seriálů, který umí dobře pracovat s cliffhangery. Furt to ale vypadá, že mix zvuku dělal někdo úplně hluchej.
Lajna - Krize (2017) (epizoda)
Díl dobrej, ale proboha, kdo to zvučil? To bylo příšerný.
Mrazivá tajemství - Kráska a zvíře (2017) (epizoda)
Jiří X. mi tam trochu vadil, ale jinak povedené.
Červený trpaslík - M-Corp (2017) (epizoda)
YASSS. Konečně pořádná epizoda v 12. řadě! A jako bonus zamyšlení a varování před antiutopickou budoucností.
No mires ahí (2013)
Jako u jediného filmu z Monster Cabaretu jsem u toho usnul, takže to nemůže být dobrý.
Killer Kart (2012)
Celý sál se otřásal smíchy. Výborný výsměch žánrovým klišé, doporučuji :)
Červený trpaslík - Časová vlna (2017) (epizoda)
Proč se to sakra jmenuje Timewave?
Červený trpaslík - Silikonie (2017) (epizoda)
Neštve vás taky, že se každý díl (z těch nových) vyřeší většinou jako deus ex machina? Vůbec mi ty konce připadají dost slabé, leckdy úplně chybí jakákoliv katarze, což byla silná stránka především u starších dílů.
Bobby Z (2007)
Prsty bych urazil střihačovi za tak mizernou práci.
12 opic (2015) (seriál)
Já si myslím, že tento seriál dost trpí srovnáním se svou filmovou předlohou. Sám o sobě není vůbec špatný, ale v porovnání s geniálním filmem působí jako retardovaný bratranec.