Recenze (3 475)
Vrahův advokát (2018) (TV film)
Průhledné.
Ani ve snu! (2016)
Film mě zaujal svým filmovým jazykem. Dokonce natolik, že jsem ho vydržel pozorně sledovat do konce, i když nepatřím mezi cílovou skupinu. V dnešní době je to malý zázrak, když je film v něčem jiný, než ty předešlé.
New York, New York (1977)
Úspěch filmu stojí na muzice.Jazzový fanoušek skousne i nějaké ty rozvolněné scény, kdo jazz nemusí, zřejmě se budu chvílemi nudit.
Poldové a nemluvně (2020) (seriál)
Zpočátku jsem byla skeptická, ale postupem času jsem se dívala s chutí. Některé díly byly slabší, ale jako celek to ušlo. Jenom ta znělka ála Pavel Celta - asi ho Jiří Hájek slyšel moc často v rádiu ...?
Putování s párou - Do lužních lesů Moravy (2020) (epizoda)
Po Zahradách a Houbách konečně poloha, která Pepovi svědčí, je civilnější, vyzrálejší a mnohem příjemněji se na něj kouká.
Úhoři mají nabito (2019)
Chci zpátky Michálka, který natočil Zapomenuté světlo a Sekala!! Kde je?!!
Marie-Octobre (1959)
15.4.2020 Na Marii-October jsem se těšila. Podobný námět jako u Pikniku (Tv film 2014), ale zoruzlení je jiné. Průběh jsem tak nějak očekávala - že bude podezřelý každý, včetně Marie a posluhovačky. Přesto byl vývoj velice zajímavý, dobře napsané figury. Komorní drama, jaké mám ráda!
Učitel - Série 2 (2017) (série)
Asi nejslabší z celé druhé série byl první a poslední díl. Díky lehce otevřenému konci je dle mého mínění zaděláno ještě na trojku, tak jsem zvědavá na pípadné pokračování
Péril blanc (2017) (TV film)
Na tomto cyklu jsou víc zajímavé lokace než krimi.
Hvězda (2020) (divadelní záznam)
Mám ráda divadlo, Evu Holubovou i Patrika Hartla. Doufala jsem, že půjde o záznam z dřívější doby. když jsem se dověděla, že to bude bez diváků, napadlo mě, co to asi bude. Je to jako bych četla pohádky prázdným postýlkám, když jsou děti u babičky ... První polovina mi připadala taková jalová, v druhé polovině se to rozjelo trochu víc.