Recenze (38)
Rozpolcený (2016)
Úplně jsem nedostala to co jsem očekávala, příště budu krotit své nadšení,aby zklamání přišlo v menší míře.
Čarodějnice (2015)
konečně žádná slátanina,něco co se i třeba opravdu dělo
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Škoda konce nekonce??
Plivu na váš hrob 2 (2013)
První půle exceletní si myslím druhá už neměla takový nádech pomsty jako v předchozím díle.Možná kdyby vzaly z tohohle dílu první část a z předchozího pomstu bylo by to nepřkonatelné a hvězdičky by asi nestačily
The Lords of Salem (2012)
Takže člověk si v dnešní době nemůže přečíst knihu,ani divat na kazety,a už vůbec né pouštět hudbu na vinylu.No nic začátek mě bavil,ale jakmile se dopotácela do pokoje ak děs.Pán temnot jako obtloustlé monstrum s kuřecími křídlami a chapadly místo penisu?No tak v dnešní době,týpkové co připomínají zdeformovaného fantomase a ještě si honí zčervenalýho bimbase?ne ne takhle ne.zklámání,Jen hudba by se dala vyzdvyhnout a nápad a pak už dlouho nic
The Wicked (2013)
Námět dobrý,zpracování děsný asi jako čarodejnice která asi jediná byla k něčemu.Jo a nevěděla jsem že do mletýho se dává jablko,asi recept na dlohověkost. jo a ta holka měla pěkný boty,až nahoru zavázaný.
Mama (2013)
Tak Vám nevím,byla to pro mě taková strašidelná pohádka.Začátek takové drámo pK,šťástná rodinka co má ducha ve skříni a ten konec??Atmosféra slušná po to co se mama (podle mě spíš tata)objevila v celé své ,,hrůze´´.A happy end jako v pohádce.Celkem zklámání
Lesní duch (2013)
Tak že to bylo něco,čekala jsem dost a taky jsem to dostala.Jen bych některé rádoby diváky z kina vyprala jen co dosedly na sedačky.Lekavé scény,potoky krve,skvělé hlášky.Já si pošmákla
Aftermath (1994)
Velmi nechutné,dojem opravdovosti kazily chyby,které mi teda celkem vadily.Hudba skvěle potrhovala tu scénu
Falešná hra s králíkem Rogerem (1988)
Geniální propojení filmu z animáky.kultovní filmeček znám ho zpaměti