Recenze (1 247)
Hvězdný prach (2007)
Asi jedna z nejlepších Amerických filmových pohádek této doby. .... HODNOCENÍ: 90% (5*)
Maverick (1994)
Dobrá komedie rozdělená do několika menších zápletek, jako třeba ta s přepadením indiány. Vlastně celá ta zápletka s indiány byla úžasná, leč i zbytek filmu nikterak nezahálí a baví diváka :) . .... HODNOCENÍ: 80% (4*)
The Divide (2011)
Film z lokálně apokalyptického či bůh ví jakého incidentu, protože to je tady také nejasné, jakož i další drobnosti. Ale hlavním poutkem snímku je ta proměna lidí v uzavřeném klaustrofobickém bunkru jednoho poloblázna. .. Divide dokáže zaujmout, hlavně díky dobře napsaným postavám a atmosféře ve které se vše odehrává. .... HODNOCENÍ: 80% (4*)
Big Lebowski (1998)
Parádní herecké osobnosti, parádní herecké výkony, pohodová atmosféra a tak dále.. Jo, dívá se na to dobře. .... HODNOCENÍ: 85% (4*)
Oliver Stone: Neznámé dějiny Spojených států (2012) (seriál)
Olivier Stone na začátku celého dokumentárního seriálu říká, že to dělal pro lidi s mylnými informacemi, které získali ve školách a jinde.. .. Problémem ale není americké školství či mylné knihy z historie. Ale schizofrenické myšlení Olivera Stoneho, který dokáže či se spíš pokouší ve všem vidět spiknutí a lži druhých, které nemusí být ani lži. .. Ale zase, samotný dokument je hezky zpracován, především ten první díl, leč postupem dalších epizod se začíná více a více projevovat Stoneho paranoia, především založené na politickém spiknutí. P.S.: Tím nechci říct, že vše co Stone říká je lež, to určitě né. Jenže najít pravdu v jeho vyprávění je možné jen v případě, kdy i vy sami máte znalosti z daného tématu..... HODNOCENÍ: 60 (3*)
Odpad (2014)
Takový milionář z chatrče a Město bohů dohromady. Kdy pojivo celého příběhu je neuvěřitelná náhoda a takový dětský naivní pohled na danou situaci. Se závěrem jako vystřiženým z Vykoupení z věznice Shawshank. .. Ale zároveň je to takové příjemně svižné a během těch necelých dvou hodin se nijak nenudíte. .... HODNOCENÍ: 65% (3*)
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Jako u prvního dílu, tak i ve třetím se opět autoři až moc snaží o vzbuzení pocitu David vs. Goliáš, který se často dost nevede usměrnit správným směrem a tak se stává z filmu nesmyslná podívaná. .. Ale opět to má dobrý nápad a film rozhodně nenudí. .... HODNOCENÍ: 65% (3*)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Druhe Sin City podle mě začínalo dobře, líbilo se mi, ale po třiceti minutách jsem si musel odskočit a když jsem se vrátil jako bych se vrátil k něčemu jinému. Možná jsem potřeboval vydechnout a díky tomu jsem dokázal si všímat vad, vad které mě nakonec usvědčili v podobném hodnocení jako většinu lidí. A to, že je tohle pokračování vrak, hrající si na něco kúl. .. Nevím, možná mě jen nefungoval mozek těch prvních třicet minut a film byl na nic už od začátku, ale dívat se mě na to znovu nechce a tak to beru tak jak to vnímám, a to, že ze začátku to byl lehký nadprůměr a postupem času to klesalo níž a níž. .... HODNOCENÍ: 55% (3*)
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Mít to přibližně hodinu a půl, lehčí příběh, vážnou atmosféru a dokonale provedené bitky jako v Neporazitelný: Vykoupení nebo Cpt. Amerika II, tak to může mít i úspěch a to nemluvě u fanoušků téhle herní série. .... HODNOCENÍ: 68% (3*)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
První díl byl pokus si hrát na něco co není. Druhý díl byl skromnější, nijak se nepokoušel vybočovat, nehrál si na velké gesta, nýbrž ukázal vše podstatné v jednodušší formě, díky čemuž měl nakonec mnohem větší úspěch než její nepovedený předchůdce. .... HODNOCENÍ: 75% (4*)