Recenze (158)
Leatherface - zrození (2017)
Ano, takhle nějak bych si představoval začátek plodné Leatherfaceovy kariéry.
The Haunting (2018) (seriál)
Očekávání jsem měl minimálně čtyřhvězdičkové, takže trochu zklamání. Představoval bych si více hororu a méně rodiného dramatu.
Jde si pro nás noc (2018)
Vysoce intelektuální záležitost.
Bathory (2008)
A teď by se mohl Juraj vrhnout na film o přívětivém pediatrovi Mengelem, který se v Osvětimi dojemně staral o děti. Jeho pověst je dozajista také nezasloužená. Nebýt to film o Alžbětě Bathoryové, dal bych tři hvězdy, protože to byla poměrně zábavná slátanina.
Vášeň (2012)
Při chemickém rozboru filmu prý bylo zjištěno stopové množství napětí a erotiky. Běžnými smysly je však toto množství nezaznamenatelné.
Po strništi bos (2017)
Doufejme, že Zdenda nemá v záloze ještě vzpomínky z doby, kdy mu byly dva roky a poeticky kadil do plínek.
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Tento způsob Divokého západu zdá se mi výrazně zábavným.
Čistilišče (1998) (TV film)
Rusové proti Čečencům, Afgháncům, negrům a litevským biatlonistkám. Místo utkání : Očistec (nemocnice v Grozném). Krvavá tlačenka. Uřízlé hlavy, litevské biatlonistky střelené mezi nohy trhavými náboji, tankista přibitý na kříž. Jestli očistec existuje, tak takhle nějak bych si ho představoval.
Sahara (1995) (TV film)
Nedokázal jsem to brát vážně. Válečný film pro větší děti.
Ztracené město Z (2016)
Nudné zpracování jednoho atraktivního životního příběhu.