Recenze (710)
Její tělo (2023)
Spousta němých dlouhých záběrů a spousta chvil, kdy se sprchuje nebo kouří. Nuda. A ty megahity na začátku?!
Kaleidoskop - Modrá (2023) (epizoda)
Půlku jsem spánkem nevnímala, druhá byla celkem nudná.
Kaleidoskop - Zelená (2023) (epizoda)
Druhá epizoda..
Kaleidoskop - Žlutá (2023) (epizoda)
První, zatím to vidím jako docela nepochopitelné.
Mastičkář (2023)
Připomínalo mi spíš pohádku. Navíc je tu několik otazníků ohledně děje a scénáře. Celé je to jakési nedotažené.
Matčina pomsta (2023)
Prvním komentářem započínám průměr. Musím uznat, že toto na mě bylo až moc politické, takže jsem ve finále nepobrala, jaká byla pointa. Parta lidí se sejde na romantickém zámečku, řeší politiku, služka, která se o ně stará, má ale jiný plán a tím je pomsta, poněvadž si myslí, že jí tito lidé zabili syna. Odehraje se velké krveprolití doplněné velice zajímavou napínavou hudbou a zpěvem v doprovodu jakési sonáty na piano. Závěr je jakýsi nedotažený.
Nejhlubší nádech (2023)
Skoro celý film mi bylo zle, od přítele jsem si vyslechla, že syn tohle prostě dělat nebude.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Dokonalé!
Rytíř v černém - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Nuda.
Sláva - Epizoda 11 (2023) (epizoda)
No, závěr to naštěstí zlepšil.