Recenze (72)
Lincoln (2012)
Čekal jsem životopisný film o celém životě Lincolna. Ve výsledku jsem dostal pár měsíců jeho života, kde vyprávěl dvěma náhodným postavám, jak znal chlápka z Bostonu. Zklamání a strašná nuda
Avengers: Infinity War (2018)
WOW, na to se nedá nic jiného říci. Byl jsem ve vyprodaném sále a všichni čuměli s otevřenou pusou na ten závěr. Tohle opravdu nikdo nečekal
Black Panther (2018)
Šel jsem do kina s vědomím, že to tak dobré jak se tvrdí nebude. A měl jsem pravdu. Film byl vcelku nuda a postavy mě taky nijak extra nechytli..
Wonder Woman (2017)
Na filmu je vidět jedna důležitá věc: DC se konečně rozhodlo, jestli chce být jako Marvel nebo jít vlastní cestou. U předchozích filmů jako Suicide Squad si nedokázali vybrat a dopadlo to hrozně. Teď když si vybrali, můžou to konečně rozjet.
Sebevražedný oddíl (2016)
Jsem zklamaný. Podle trailerů a plakátu jsem čekal šílenou akci, ale studio se z toho snažilo udělat něco hlubokého (minulost postav jaký jsou chudinky až vám z toho slza ukápne). Ze záporňákům jsem měl spíše pocit, že to jsou spíše nepochopení hrdinové. Studio podle mě mířilo špatným směrem a radši z toho měli udělat trochu toho Deadpoola. To by film trochu oživilo.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ben Affleck jako nejlepší Batman. Celý film je ale spíše trailer pro Justice League a příchod Darkseid. Doufám že v Justice League zapracují na bojových scénách, které byly značně chaotické a nepřehledné. Ale pokud máte rádi komiksy, tak budete spokojeni, i když BvS není žádný masterpiece.
Projekt minulost (2015)
Napínavě to začíná, zdlouhavě a chaoticky to končí. Bohužel už dlouho nikdo nepřišel s originálním koncem pro film o cestování časem. Ale jinak, je to relativně dobrý film a člověk se u něho zabaví.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Pilot: Přišel jsem si pro béčkovou podívanou a to jsem taky dostal. Seriál byl natočen, aby to taky tak vypadalo právě proto je to tak skvělý
One Punch Man (2015) (seriál)
Anime se drželo prakticky na 100% předlohy, což naprosto skvělé. Opět studio Mad house nezklamalo a ukázalo, že dělá vždy dobré anime. Hudba je naprosto epická a skvěle doplňuje souboje.
Kung Fury (2015)
Tenhle film má vše, co pořádný film z 80. let má mít. Hrdina drsný jak šmirgl, Hitler co cestoval časem, dinosaurus, kung-fu, vikingové a další. Tohle je skutečná pocta všem filmů z minulého století. A dokonce i dobře natočená pocta.