Recenze (211)
Quo vadis, Aida? (2020)
Silné téma působivě ztvárněné i zahrané. Tématu možná škodí až příliš černobílé pojetí situace, nicméně je poplatné úhlu pohledu hlavní hrdinky. [KVIFF 2021]
Nejhorší člověk na světě (2021)
Zajímavá a uvěřitelná sonda do duše člověka, který se dlouho a víceméně neúspěšně hledá. Herecky brilantní. [KVIFF 2021]
Jako sestry (2021)
Poctivý festivalový debut, citlivě pojatý i uvěřitelně zahraný hlavní dvojicí (ne)hereček. [KVIFF 2021]
Atlas ptáků (2021)
Překvapivě prázdný film, který od bakalářské povídky odlišují jen artové stock footage vsuvky s ptáky a ptačí seznam v telefonu hlavní postavy, který ale v kontextu filmu postrádá hlubší logické opodstatnění. Téma, známe z novinových článků, mělo větší potenciál. [KVIFF 2021]
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Hravé, nápadité, svižné, svěží závan v (často umělé) artové náloži na karlovarském festivalu. Je radost vidět film, z kterého je cítit radost z filmařiny a naprostá tvůrčí svoboda, ať už na straně tvůrců, tak i na straně hereckého obsazení. [KVIFF 2021]
Zátopek (2021)
Poctivá filmařina na všech úrovních, svižné, perfektně zahrané. Možná chyběla trocha prostoru dovyprávět všechny rozehrané dějové linie. [KVIFF 2021]
Kafarnaum (2018)
Silný příběh, herecký výkon hlavního hrdiny i silná myšlenka. [KVIFF 2021]
Pírka (2021)
Pomalý sugestivní film, u kterého je znát, že si autor dal záležet s každým záběrem. Možná trochu zdlouhavé, ale adekvátní festivalové atmosféře a s několika velmi vydařenými scénami. [KVIFF 2021]
Bestsellery (2021)
Hravá režie slibuje zejména z počátku osvěžení od artové festivalové chladnosti, ale postupem času film ztrácí dech a zbytečně naplňuje tradiční filmová klišé. [KVIFF 2021]
Ada (2021)
Vizuálně, herecky i atmosfericky působivý film, který v úvodu vzbuzuje naději v nevšední zážitek. To svým způsobem i naplní, ale celkovým dojmem je tak trochu prázdnota a zbytečnost. [KVIFF 2021]