Recenze (1 733)
Mayday (2023)
Made in 90-ties, so všetkými pre a proti. Na repete to dobrovolne nevidím, ale bolo to celkom príjemných 100 minút. Sniperka FTW. 70%
Všechno, všude, najednou (2022)
Kým sa to utrase, tak som nadšený. Stopáž za mňa oka, Michelle godlike, nápadov na 10 filmov. 90%
Black Adam (2022)
Jaume je výborný režisér a keď sa tam nevypráva, tak je to zábavný a vizuálne prekvapivo našlahaný koktejl. Ja som fakt čakal prúser, takže zaokrúhlujeme nahor. 70%
Spider-Man: Bez domova (2021)
Hollandov Spider-Man je zakaždým o hviezdu lepší a to tak, toto v pohode šupnem medzi TOP 3 Avengerovky. Teším sa, že to bude pokračovať a úprimne sa bojím, že to najlepšie už máme týmto dielom za sebou. Nostalgia jak sviňa. 95%
Rychle a zběsile 9 (2021)
Úplne v klídku, akcia parádna (magnety!), logika vypnutá už v jedničke, celé si to tak naistotku telenovelovo drandí a keď treba zošlapne plyn. Za mňa o dosť funkčnejšie, ako prepálený Hobbs & Shaw. 70%
Modřiny (2020)
Priemerné drama, zo sveta ktorý poznám a ľúbim, korunované jedným pekným fightom. Thats all folks. Pre vačšinu populácie skipnuteľná záležitosť. Pre fanúšikov športovo rodinných drám v pohode stráviteľné. 55 ročná Halle Berry s kockami na bruchu, klobúk dole. Natrénovala riadne. 60%
Bod varu (2021)
Piatu nedávam len preto, že som chcel aby to pokračovalo. Vzhľadom na to koľko príbehov tam bolo rozohratých by s tým nebol problém. Technicky a herecky precízne. Mňam dpč. 90%
Nikam zvlášt (2020)
Úprimne, tieto malé depresívne európske nezávislé filmíky "so života" je kategória, ktorá ma míňa kilometrovými oblúkmi. Fakt to nie je môj cup of tea, čo je ale úplne irelevantné. Je to citlivé, smutné a on point (hlavne herecky, obaja). No a keďže mám syna v rovnakom veku ako Michael, tak to rezalo do živého a na konci som mal hrdlo stiahnuté jak chudera. 80%
Matrix Resurrections (2021)
Najlepšie na štvorke je, že som si v rámci pamäťového refreshu skoro po dvoch dekádach pozrel pôvodnú trilógiu. A je neuveriteľné o koľko levelov je to lepšie, ako tento skysnutý metaguláš. Ani Reloaded a Revolutions som na prvý krát príbehovo úplne nedával, ale malo tak úchvatný vizuál, že som sa na repete úplne tešil jak malé decko. Toto možno aj je dobre vymyslené, ale je to tak mizerne natočené, zahrané, nacastované, že v konečnom dôsledku mi to je úplne u prdele. Nekonečný a únavný zážitok, už to nechcem nikdy vidieť. Catrix. 20%
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Vykastrovaná a otravná zlátanina, v ktorej funguje akurát tak akcia. Level Nortonov Hulk. 40%