Recenze (330)
Ztracený svět (1999) (seriál)
Na tenhle seriál mám jen hezké vzpomínky a jako malý jsem si nenechal ujít ani jeden díl. Skvělé odreagování a zábava.
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Nikdy bych nečekal, že s naprosto obyčejné romantické komedie vznikne takový skvost, který si zaslouží nejvyšší hodnocení. Výrazné charakterové rozdíly obou hlavních hrdinů dávají vzniknout zábavným situacím, které dělají z této série jednu z nejlepších romantických komedií jaké jsem kdy viděl 90%.
Outbreak Company (2013) (seriál)
Toto anime zachránily poslední dva díly, které snesou přísnější měřítka a kde se konečně začalo něco dít. Jinak je to naprosto průměrná série plná fanservisu. Nic převratného 45%.
Fate/Apocrypha (2017) (seriál)
Když se dívám na to jakým směrem se Série Fate ubírá je mi na zvracení. Tohle anime je učiněná katastrofa s neskutečně hloupým nápadem 14 pánů a pitomým hlavním hrdinou, pro kterého se všichni z nějakého záhadného důvodu okamžitě všichni obětovávají i když ho znají sotva dvě minuty. Tohle anime je strašná sračka.
Tour de doping (2017) (TV film)
Ač to nebylo tak dobré a vtipné jako Sedm dní v pekle, tak se Szymanskimu opět podařilo stvořit parádní komediální sportovní dokument. Potěšil mě výkon Johna Ceny a Andyho Samberga, který má humor v krvi. Snad se Szymanski ještě jednou podaří udělat nějaký sportovní dokument 65%.
LEGO® Batman film (2017)
Film je decentnější než jsem čekal, ale to mi nijak nevadilo. LEGO® Batman skvěle kombinoval mezi vážnými a komickými scénami, které aspoň chvíly dávalo filmu na dramatu což se do filmu perfektně hodilo 70%.
Krotitelé duchů (2016)
Ze začátku to vypadalo docela dobře, ale pak nastala sprška trapných vtipů s bojových akčních scén. Je to film ve kterém jsem měl místy dobrý pocit a dobře se bavil, ale za deset minut jsem viděl trapné scénky, které za které by se měli stydět, že je do filmu vybraly. Film se snaží být svůj a nestavět na prvním filmu z roku 1984 i když na něj párkrát odkazuje, což samo o sobě není nic špatného, ale když si po shlédnutí pamatujete hlavně tyhle scény, tak je asi něco špatně. 35%.
Teorie velkého třesku - Férové odloučení (2018) (epizoda)
Nejlepší epizoda za hodně dlouhou dobu.
Kdo přežije - Heroes vs. Healers vs. Hustlers (2017) (série)
Se sérií Survivor to jde vážně z kopce. Jeff Probst a jeho tým začínají hru ovlivňovat více než v minulých řadách. Mám pocit jako by si Probst prostě v průběhy hry vybral svého favorita a toho dotlačil k výhře. nevěřil bych, že to řeknu, ale český Robinson byl lepší než tenhle Survivor: Heroes vs. Healers vs. Hustlers.
The Orville - Ohnivá bouře (2017) (epizoda)
Dobrá epizoda ve které se jak vidno Seth MacFarlane vyblbnul.