Recenze (146)
Zulu (2013)
Čistá žánrová práce. Nečekejte od toho nějaký přesah, ale jako drsná, osobní kriminálka to funguje bezchybně a parádně to graduje. Herci taky super. 9/10
Studio 60 (2006) (seriál)
Jedna z nejlepších věcí co kdy běžela v televizi, která bohužel doplatila na nepochopitelný nezájem diváků. Ještě že je těch 22 epizod tak skvělých.
Křídla Vánoc (2013)
Ale vlastně jo. Silně melancholické, ale právě proto mi to nejspíš sedlo. Herci fajn, spousta nápadů které bohužel nikdy nejsou pořádně rozvedeny nebo dotaženy k nějaké pointě ale i přesto fajn 6/10.
Správci osudu (2011)
Tak jsem se k tomu po letech konečně dostal a je to super. Dal bych tak 9/10 což je asi trochu moc, ale prostě mi to v momentální náladě strašně sedlo a potěšilo. Bluntka a Damon skvělí.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Feel good pecka a Sam Rockwell samozřejmě RULEZ!!
U Konce světa (2013)
Nejlepší díl z Cornetto trilogie. Vtipný, hravý, nabitý emocemi. Předvídám, že se z toho stane moje osobní trvalka.
X-Men (2000)
Za těch 13 let od premiéry to samozřejmě zestárlo, ale pořád je to dobrá comicsovka se skvělým obsazením a výborným námětem.
Rivalové (2013)
Nádherný příběh o rivalech, kteří se respektovali až za hrob. Odlišné charaktery obou hrdinů jsou motorem filmu a ženou ho pořád a pořád dopředu až do nevyhnutelného finále. Přesní herci a skvělý soundtrack. 9/10.
Gravitace (2013)
Emocionálně a fyzicky vyčerpávající zážitek. Začátek mě ohromil a závěr dohnal k slzám. Blíž ke hvězdám jsem ještě nebyl. Úžasný film. 10/10.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Sexy film o pakáži z L.A. Ani nevím proč, ale celou dobu mě to bavilo a celou dobu jsem se těšil až "spravedlnost" zamete s hlavními hrdiny. Když to konečně přišlo bylo to správně úsměvné a škodolibé za to rozhodně palec nahoru. Bylo to prostě fajn.