Recenze (225)
Stud (2011)
Nuda sem tam pokusy o njk trtkání hudba oničem a jak někdo napsal aspon si to pero mohl trochem oholit
Pasažéři (2016)
nato že velka romantika tak mě to bavilo nečekal jsem nic spíš že to bude blbost a mile překvapilo
Assassin’s Creed (2016)
nějak mě to nebavilo strasně se táhl a konec taky oničem
Pohádka pohádek (1979)
tato pohádka byla zajímavá!!
Kruhy (2017)
moc jsem se nepolekal ale snad slabsí průměr
Imperium (2016)
no příběh ten by se dal ale Daniel Radcliffeje jako skinhead no to bych mu nesežrál
Obr Dobr (2016)
nebavilo mě to
Ben Hur (2016)
original jsem neviděl tohle byl průměr nenudilo
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
první díl ok druhý no co dodat ftákovina a Jeff Goldblum stařeček ten tam neměl co dělat
Den patriotů (2016)
nějak mě ten atentát neutkvěl v hlavě tak jsem se rád podíval ale nějak mě ten film nebavil ale tím nechci zlehčovat ten útok