Recenze (225)
Pohádka pohádek (2015)
byl jsem mile překvapený a takovouto pohádku jsem opravdu nečekal nad kterou když skončila jsem se trochem zamyslel
Underworld: Krvavé války (2016)
nulový příběh a kravina co dodat
Světlo mezi oceány (2016)
netušil jsem na co se du dívat ale byl jsem rozhodně pozitivně překvapený začátek jsem si říkal jen nějaká romantárna ale pak jsem hleděl až do konce jak přibitý doporučuju shlédnout
Velká čínská zeď (2016)
že se na to nevysraly zbytečné
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
jen věřme že poslední kapitola to byla.
Pan Church (2016)
pohodový nedělní doják s dobrým příběhem byl jsem spokojen
The Monster (2016)
za skoro vetřelca dam 2 hvězdy ale jinak béčko
Město (2010)
průměrné krimi drama s předvídatelným koncem
Dánská dívka (2015)
dobře zahraný film a neobvyklé téma filmu takže se povedl
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
v celku dobré ale některé věci nepřehledné a jen těžko uvěritelné