Recenze (355)
Grinch (2000)
Jak by řekl můj oblíbený galský hrdina Obelix: "Ti američani musejí být blázni". Je to úlet s několika vydařenýma hláškama ("jak je možné, že nikdo nenechal vzkaz?"), ale jinak blábol, blábol, blábol :(
Collateral (2004)
Hodně dobře rozehraný příběh je kek konci zásadně devalvován nepravděpodobnými akcemi. A samotný závěr už byl pro mě úplně k vzteku. Hodnocení je *** až ****, ale protože to píšu zčerstva, ještě zklamání z konce převažuje.
Taxi (1998)
Oddychová komedie s, občas, dobrými hláškami a super záběry aut.
Vítejte v džungli (2003)
K tomuto snímku jsem přistupoval bez ambicí na sofistikovanou zápletku a nějaké vypointované dialogy. Proto jsem nebyl zklamán a moje očekávání byla naplněna příjemnou zábavou, hlavně v akčních scénách soubojů. I když blikající světla hned v té úvodní jsou spíe rušivé než dynamické.
Tatínek (2004)
Skvělý dokument o skvělém umělci a zajímavém člověku. Jen jsem si nemohl místy odpustit pocit zidealizování, ale ten nebyl nikterak rušivý.
Invaze barbarů (2003)
Nebojím se 5i hvězdiček. Podle mě je to opravdu skvělý film, který, přestože má stejné existenciální pozadí jako např. "21 gramů", je v podstatě optimistický. A hlavně je velmi zábavný. Skvěle zvládnuté tempo filmu vždy korunuje scéna s filosofickou debatou party přátel. Super a klidně si mě kamenujte ;)
Mistři (2004)
Asi jsem to nechyt ve správné náladě, ale ty figurky "zabydlující" tento film jsou natolik obskurní, že jsou neuvěřitelní. Proto se člověk na všechno dívá jen nezůčastněně a nevěřícně kroutí hlavou.
Hellboy (2004)
Na komixovou adaptaci je to super. Jestli je atmosféra komuxu stejně hutná, asi si nějaký zkusím sehnat ;)
Homolka a tobolka (1972)
Z celé série sice není nejpovedenější, ale přesto super
Kolja (1996)
Nevím jestli je to zrovna drama, ale přes veškerý sentiment a patetismus je to jistě jeden z nejlepších filmů. A to i hlavně díky ZS v hlavní roli.