Recenze (2 139)
Golem (1915)
Prostě historie.... ten kdo to posuzuje dnešním pohledem, tak je totálně mimo. To se ještě točilo bez digi sraček, poctivá maskerská práce. Jeden z průkopníků filmového hororu. Palec na horu, škoda, že se zachoval jen kousek, ale díky Bohu alespoň za to.
Dracula (1931)
Legendární zpracování Draculy s charismatickým Belou Lugosim který byl pro tuhle roli snad zrozen. Tohle vidět je prostě povinnost.
Dracula (1996) (divadelní záznam)
Dokonalost, nejlepší český muzikál všech dob. Tohle je prostě něco. Vidět na živo je zážitek na celý život. Naprosto famózní záležitost a výbornými kostýmy, dokonalá hudba a skvěle ztvárněné hlavní postavy. Tohle můžu jedině doporučit. Legenda.
Drákuloviny (1995)
Tohle snad ani nemohli myslet vážně. Tak tohle se prostě nedá, pro mne velice trapná záležitost.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Mělo to potenciál, ale zabili ho. Prakticky Drakulovina v podání komiksového zpracování a s neuvěřitelným množstvým digi sraček na každém kroku. Čekal jsem tedy něco úplně jiného, středověkou řezničinu s hororovými prvky s krvalečným Vladem nabodávající lidi na kůly a masakrujicí Turky. No a místo toho jsem dostal digi pohádku pro děti. Tohle neberu.
Noční můry z temnot (2019)
Návštěva kina se vyplatila, očekávání nebyla velká a tak jsem dostal více než jsem očekával. Doba 60. let v USA vykreslena naprosto dokonale, to se prostě musí uznat, ale i to zas tolik nejde. Po hororové stránce se mohlo sice trošku přitlačit, ale přiznejme si to kouká se na to opravdu fajn. Jednotlivý příběhy jsou dobře vymyšlený i když některá monstra vypadají spíše zábavně a moc digi. Nejlépe dopadl strašák v poli, to je jasná věc. Atmosféra je slušná, co se ovšem moc nepovedlo tak byla volba hlavních postav, sympatie si nezíská ani jedna,výběr opravdu hrozný. V podstatě se jedná o pohodovou podívánou která nikoho neurazí a jako dělená na Halloween. Za shlédnutí tato duchařská podívaná rozhodně stojí.
Země mrtvých (2005)
Lahůdkový zářez do zombieho subžánru, kterému nejde prakticky co vytknout. Je to zábavné,je to krvavé a především to má pomalu se pohybující dobře vypadající zombíky a slušnou atmosféru.
Chatova země (1972)
Parádní drsnej přímočarý western o pronásledování indiána partou pistolníků, kteří dostanou pořádně za vyučenou. Celý film převážně táhnou dvě hlavní postavy které jsou naprosto skvěle ztvárněni a to jižanský kapitán a indián Chato. Takové westerny se dnes už netočí a to je velká škoda. Za mě palec nahoru.
Bajkeři (2017)
Já se bavil slušně, jasný, že se jedná o kravinu na entou, ale na odreagování to je bomba. Navíc ti mlaďáci jsou naprosto věrným obrazem dnešní doby, kdy bez digi nesmyslů dneska mládež už neudělá ani ránu...
Smrtící nymfa (2014)
Bohužel podprůměrnej monsters horor který měl ovšem potenciál, ale zabili ho. Prostředí super, nápad super, ale bohužel zůstalo jen u toho. Tak snad příště.