Recenze (57)
Columbo (1971) (seriál)
Už jako malá holka jsem měla tenhle seriál hodně ráda a dívám se na něj dodnes!Je to jeden z mých nejoblíbenějších seriálu!Hlavně postava detektiva Columba je naprosto úžasná a myslím si že ji Peter Falk ztvárnil neuvěřitelně dokonale!!!!Pro milovníka detektivek a krimi jako jsem já je to vynikající seriál,a není to jako dnešní krimi seriály ve kterých se vražda vyřeší během 45 minut!!Jsem s Columbem spokojená na 100%
Na doživotí (2007) (seriál)
Potom co jsem viděla 2. řadu ,musim ze 4 hvězdiček změnit na 5,protože 2.řada se vážně povedla!!Vynikající kriminalka!!
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Tak tenhle seriál mě vážně nadchnul!!!!je vážně cool :) jen tak dál!!!!!!
Pokání (2007)
Musim přiznat, že jsem na to hodně těšila ale čekala něco lepšího :( !!!!!No ale aspoň hudba byla vynikající
Black Books (2000) (seriál)
Tak tahle partička lidí je vážně nářez!!!Musim říct, že tenhle seriál se vážně povedl,jen je opravdu veliká škoda, že nemá vice dílu , vážně jsem se nasmála u každého dílu!!Je to určitě bezkonkurenčně nejlepší sitcom co jsem zatím viděla
Útěk z vězení (2005) (seriál)
První sezona je absolutně vynikajíci, jak na postavy tak i na prostředí a děj,to vše vydá na celých 100 %, ale druhá sezona se mi zdá už krapet protáhlá,ta už je na takových 70 a třetí sezona je zase za celých 100% akorát jsem čekala, že ten hajzl T-bag zaklepe bačkorama a zase nic ba naopak!!!Je prostě pěkně prohnanej a doufejme že vdalší řadě už se mu dařit nebude :) Už se nemůžu dočkat další řady!!!!!
Zodiac (2007)
Další vynikající krimi!!!!
Simpsonovi ve filmu (2007)
Tak jsme se konečně dočkali filmu :)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Bezkonkurenčně nejlepší animovaný sitcom a nedokážu si představit , že by někdy zkončil!!!Miluju postavu tupýho, arogantního, drzýho a praštenýho Homera Simpsona a trhlýho, malýho , roztomilýho uličníka Batra Simpsona :)
Šestý smysl (1999)
Úžasný duchařský film se skvělým koncem a výborným hereckým výkonem v podáni Haley Joela Osmenta,jak jinak než 100 % !!!!!!!!!!!!!!!