Recenze (1 232)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Mění se prostředí, napínavý děj, gradace, překvapení. Nezaměnitelné...10/10
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Bezkonkurenční..
Zmizení (2013)
Nemám problém za 5. Ano, jistě několik drobných chybeček a omylů by se tam asi našlo. Ale odpouštěl jsem a nechal se vtáhnout atmosférou, která by se dala krájet. Žádné zbytečně přehnané stereotypy a amerikanismy. Napínavý a seriózní thriller nadprůměrné kvality, od kterého by se mohli ostatní učit. Možná trošku okrouhat první polovinu, ale jinak skutečně mrazivé krimi, která se vám zakousne do hlavy. 8,5/10
Mejdan v Las Vegas (2008)
ale jo, dá se. 7/10
Nebraska (2013)
Vůbec se nebojím dát pět. Skvělá režie, kamera, vše. Pěkná muzika, fascinující rozhovory a celková atmosféra a vyznění snímku. Krásné barvy a prostě skvěle vyvedený snímek. 8,5/10
Vetřelci (1986)
Tady asi skutečně nejde jinak než za 5. Trošku dost Amerika, ale v 1986 to je myslím ještě ok, nyní skoro o 30 let později stále to samé ne. Skvělé provedení a navíc je to oproti jedničce už zábava skoro po celý film. Ano, mnoho totálních nelogičností, ale nevím proč, zde to odpouštím. Asi, že přínos a celkové vyznění i těch nelogičností - je prosté dobré. 9/10
Klub poslední naděje (2013)
Z mě 4 s odřenýma ušima. Určitě ne 5 hvězdový snímek. Spíše dlouhý a někdy už nuda. Ano, herci berzva. Atmosféra také a ztvárnění předlohy/nápadu je také těžko co vytknout. Ale myslím, že snadno zapomenu a určitě není top film. Tak spíše evropský snímek, jichž ale - a mnoho lepších - máme a známe mnoho. 7,5/10
Vetřelec (1979)
Možná kdysi ok. Ale dnes? Ty nejlepší filmy mají kvalitu i po xx letech. Vetřelec mě nestrašil, nebavil, plno a hodně moc stupidních zápletek a scén. Myslím, že přeceňovaná záležitost. Z 5 jsem ubral na 4. 8/10
Tanec s vlky (1990)
Autentické, pěkná námět a pohled, skvělé záběry a práce režiséra a kamery, ale skutečně ubíjející délka a vlastně nic moc se tam za ty více než tři hodiny nestane. Líbilo, ale není to pro mě pětihvězdový film. 8/10
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Spíše nuda až asi na 2 dobré momenty. Málo vyšponované, málo využitý potenciál. Pár slušných hlášek. Plusy především za inovativnost a použití comixu. A kdo by se dnes podobně slušně nabytého a originálního českého snímku nadál? Asi těžko.. PS: ta konečná střílečka? wtf? parodie? či hollywood po česku? 7,5/10