Recenze (394)
Poslední leč Alfonse Karáska (1987) (TV film)
Šiš, tohle je tak střeleně koketně retro a boží. To by šlo, Alfons :). La la.
Charlieho andílci (2000)
Víš, jak je těžký najít dobrýho kluka v New Yorku? Mrsk... :)
Cesta z města (2000)
Dobrej nápad, dobře našlápnuto, skvělé prostředí, neodolatelnej Rabštejn, hladivá babka kořenářka, jenže... celé je to tak nějak moc... syrové. Prostě blbě uchopené. Prostě nehloubavě nemoudře hulvátsky městské.
Malvína (2003) (TV film)
Moc hezká a hladivá pohádka. Osvěžující herecké obsazení, skvělé prostředí i nápady. Jedna z mých nejmilejších krátkých pohádek. Ano, takhle by to velmi šlo :).
O víle Arnoštce (2001) (TV film)
Krásný Krásný Dvůr. Takže objektivnost hážu kapku stranou :).
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Nejlepší soutěž může být jen jedna. Jednoduché, účinné. V tom je ta síla.
Kytice (2000)
Silné.
Policajt ze školky (1990)
Kluci mají penis, holky zase vagínu. Hláška i zjištění filmu :). Nebo spíš to, že ne každej učitel je pedofilní buzík? :))
Moje tlustá řecká svatba (2002)
Neurazí, nenadchne. Slabší, než očekávání.
Nekonečný příběh (1984)
Tohle dojetím vždycky obrečim, s poctivou husinou na zádech a krku. Je to tak krásné, dojemné, fantasticky fantazijní a fenomenálně nehetero. Prostě dokonalé a poctivé, pro malé malé i velké malé :).